• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik heb de neiging om die telefoon uit haar handen te rukken, Tegen Dylan schreeuwen, maar ik weet dat dat niet gaat, Dylan gaat haar hart weer veroveren, weer gaat het hetzelfde, hij wint, ik zal altijd in zijn schaduw blijven, ook al win ik battle of de band.
    dan gaat ook mijn mobiel af, Laura 's huisnummer.
    snel neem ik op en tot mijn verbazing is het niet Laura, maar haar moeder.
    'ooh Daniel, het is zo erg, ze is dood!'hoor ik haar zeggen door de telefoon.
    ik kan het niet geloven.
    opeens schieten er allemaal herinneringen door mijn hoofd; het schoolbal, waar we voor de eerste keer zoenden, en nog veel meer, maar vooral die laatste keer...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Hij begint vanalles te zeggen dat hij een ass is en dat hij het nooit had moeten doen en zo. Ik zie Daniel ook zijn gsm opnemen en zie hoe hij een beetje overstuur word. 'Dylan, ik moet hangen, sorry.' zeg ik vlug en druk af. 'Dan?' vraag ik zachtjes bang dat hij weer uitbarst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ze is..ze is... ddd.. dood' zeg ik, ik krijg het woord dood bijna niet uit mijn mond.
    'het was geen kanker' zeg ik boos.
    'Dylan wou wraak omdat ik naar de rechter was gestapt, hij heeft haar gemarteld en bedreigd zodat ze het telefoontje insprak, het was allemaal een truc Jade, hij heeft haar vermoord!' ik moet iets smijten, iets slopen, ik haar Dylan! ik haat hem!!!
    ik tril van woede.
    'als ik die Sucker tegenkom.. dan... dan... mep ik hem in elkaar todat hij smeekt en belooft nooit meer een meisje aan te raken...' ik kan mijn woede bijna niet meer beheersen, dit is echt heel kut.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik kan het niet geloven... Ja Dylan heeft erge dingen gedaan. Hij heeft me verkracht en te koop aan geboden maar iemand vermoorden? Aarzelend sla ik mijn armen om hem mee. Ik weet niet echt wat te zeggen. De lieve Dylan van net aan de telefoon is blijkbaar toch niets veranderd. Hij is erger geworden. Ik hou hem vast voor het trillen te doen stoppen en tranen rollen weer over mijn wangen. Wie doet zijn bloedeigen broer dit aan? Het is onmenselijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ik ga naar de jongens, repeteren, ik moet iets anders aan mijn hoofd hebben' zeg ik en ik loop de kamer uit, naar de eetzaal, waar ik Sam en Drew aantref.
    'kom mee, we gaan repeteren' zeg ik nors, ze weten dat er iets is.

    (zal ik even eentje vanuit Dylan doen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ok is goed]

    Jade Katelyn Morgan
    Ik kijk hem na en loop dan naar de rand van de campus waar een bankje staat. Zuchtend laat ik me er opvallen en bijt op mijn lip om de tranen tegen te houden, wat me jammergenoeg niet lukt en de tranen rollen weer over mijn wangen. Deze wereld is zo fucked up.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    ik loop heen en weer in mijn villa die ik heb gekocht met het gejatte geld.
    ik wil dit niet meer, ik heb spijt.
    ik bel Jade op, alweer.
    ze neemt alweer niet op.
    ik spreek in:
    'Jade, luister, ik heb Laura niet vermoord, geloof me, Maar ik weet wie wel, Dan gelooft me niet, maar jou wel!
    zeg tegen hem dat het JP was, hij weet dan wie ik bedoel, oke?
    ik hou echt van je, ik ben afgekickt, echt waar.
    als ik was waar jij bent dan ik had ik je gekust als vroeger, toen ik nog niet gestoord was, ik ben een klootzak Jade, je bent veel beter af met Dan, ik wil alleen dat je weet dat ik altijd van je zou houden' zeg ik, het is een hele stroom met informatie, maar zo is het goed, ik laat haar achter me en begin opnieuw, ik ga naar Amerika om daar in de filmindustrie te gaan werken, het is goed zo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik luister met gefronste wenkbrauwen naar mijn berichten op mijn voicemail. De tranen stromen nog altijd over mijn wangen als ik Dylan hoor en ik spring recht en loop naar de eetzaal. 'Daniel!' roep ik en vlieg bijna tegen hem aan. 'Dylan heeft haar niet vermoord.' hijg ik door het rennen 'Het was JP'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    mijn mond valt open van verbazing.
    'JP?' vraag ik, JP is een 'vriend' van Dyl, hij zit ook in de criminele zaken en haatte mij altijd omdat Laura eerst zijn vriendin was maar ik haar zogenaamd heb afgepakt.
    'hoe weet je dat Jade?' vraag ik met een frons.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. 'Dylan zei het op mijn voicemail en hij zei dat hij is afgekickt en dat hij een klootzak is en dat ik beter af ben met jouw.'som ik op en laat me even in een stoel vallen om even uit te rusten. Mijn hart bonst nog altijd. Volgens mij heb ik net mijn record verbroken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    Dat ze beter af is met mij?
    bedoelt hij?
    ik kijk naar Jade, maar nu met een observerende blik.
    Eigenlijk ik ze best mooi.
    Die gedachten had ik niet mogen hebben.
    'ik moet repeteren' zeg ik snel, en ik ga naar de hut.
    steeds is die mooie gedachte in mijn hoofd, de laatste keer dat we samen waren...
    als ik er ben wachten de Jongens al.
    'ik heb vannacht een nummer geschreven en het is best goed.' zeg ik en ik begin te zingen.
    'first there was you, there was love...' begin ik, maar ik kom niet verder, dit nummer was voor laura...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Daniel? Gaat het wel?' vraag ik ongerust als hij niet verder gaat. 'Misschien moeten we met iets anders starten?' stel ik voor.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik sta weer op als het weer gaat en zet mijn kap weer op. Ik kom Ian tegen als ik naar buiten ga. 'Ga even shoppen.' meld ik en hij knikt 'Om 14uur zeker terug zijn' antwoord hij en ik knik en loop naar buiten. Ik bel een taxi en leun wat tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ja, Fuckt up world?' vraag ik, dat is ons depri-lied.
    Dat spelen we als we boos of verdrietig zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik knik 'Is goed.' en ga achter de drum zitten. Normaal is er een band terwijl we optreden maar bij repetities doen we het zelf.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik stap in de taxi en mompel het adres. Ik kijk naar buiten en pak mijn gsm.
    Het is ok... ik vergeef je stuur ik naar Dylan en leun dan met mijn hoofd tegen het raam. Laten we hopen dat shoppen mijn gedachten kan verzetten anders word het een depri interview.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel
    'So just FUCK UP THE WORLD AND KILL THEM ALL!' Zing ik door de kamer terwijl ik op mijn Gitaar een paar akkoorden speel.
    ik voel me beter nadat ik klaar ben.
    'nu ben ik klaar voor When jour there, mijn nieuwe lied'
    ik begin te zingen en het gaat fucking goed.


    Spoiler alert: you will save yourself