• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade
    'Oeps sorry. ' grinnik ik 'Ik zie morgen, dat hele interview gedoe niet zitten. Jij?' vraag ik dan maar als thema.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik schud mijn hoofd. 'Totaal niet! het lijkt mij eigenlijk ook best raar.' antwoord ik. Opeens krijg ik een beetje dorst. 'Ik ga even mijn flesje water pakke.' Ik snel uit mijn bed naar mijn tas. Hebbes. Ik ren weer terug en ga weer in bed zitten. 'Pampadadaaa.' lach ik terwijl ik mijn flesje in de lucht houd.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Zo.' zeg ik lachend en wiebel met mijn wenkbrauwen 'Wat is er nu tussen jij en Jake.' Jep ik ben de jongste en waarschijnlijk de irritantste met mijn vragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Jadeeee!' roep ik. 'Begin jij nu ook al?!' Ik zucht, en straks als de wedstrijd begint komt dit nog veel meer. 'Nou eigenlijk weet ik het niet helemaal.' Ik kijk even rond. 'Het is nog niet echt officieel ofzo. Het was nog niet echt van, Wil je verkering ofzo.' Ik zucht weer. 'Heb jij nog een leuke jongen?' vraag ik om een beetje van onderwerp te veranderen.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Nou... er zijn wel leuke maar bezet.' lach ik en haal mijn schouders op. 'Trouwens ik ben waarschijnlijk te jong voor hen.' Ik zucht zachtjes. Heb ik dat weer, mee doen aan een wedstrijd waar jij de jongste bent.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Boeiend dat je jonger bent dan hun. Mijn opa en oma verschillen ook 10 jaar!' Eg ik. 'Dus wat maakt het uit! Als je een jongen leuk vind en hij jou ook is dat toch goed?' Ik zoek of er ergens een klok staat. Nope, handig. Mijn mobiel is leeg en ik heb geen zin om de oplader te pakken. 'Weet jij trouwens hoe laat het is?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:37 ]


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'rond 2 uur na middernacht of zo.' antwoord ik en sta op. 'Ik ga nog even een nachtduik pakken in het zwembad.' lach ik en pak mijn gitaar. Straks ga ik wel nog wat verder van de huisjes om te spelen, ik kan nu niet slapen, te veel energie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Oke.' zeg ik. 'Mag ik mee?' vraag ik. 'Ik ben nog véél te wakker.'


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glilach. 'Is goed.' zeg ik en loop naar buiten. Ik doe mijn trainingbroek en shirt gewoon uit en spring in mijn ondergoed weer in het water. De kust is veilig, Ian en de andere volwassen zitten weer in het grote gebouw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik loop ook naar buiten en doe hetzelfde als Jade. Trek mijn hempje en broekje uit en spring in het water. Lachend kom ik boven. 'Heerlijk, zo'n nachtduik.'


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach en zwem een rondje. 'Ik haat het om de jongste te zijn.' zeg ik en pruil lichtjes. 'Of wacht was die ene jongen Francois niet jonger? Yes ik ben niet meer de jongste!!!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik lach, 'Nou geweldig voor je meid!' Ik duik weer onderwater. Opeens bedenk ik me dat ik niet zonder Jake mocht zwemmen. Nouja. Het kan toch wel 1 keer.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Jessy?' vraag ik zachtjes 'Hoe voel je je als Jake bij je is.' Ik heb niemand over Dylan verteld, ik kon het gewoon niet, het is te schaamtelijk en zo. Ik wil niet geloven dat alle jongens zo zijn. Ik wil dat Jessy haar veilig voelt bij Jake en dat hij haar beschermt tegen alles.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'H-hoezo?' vraag ik. Zonder op antwoord te wachten zeg ik: 'Nou euhm.. gelukkig, denk ik.' Ik ga iets dichter naar haar toe. 'Is er soms iets?'


    Do what people say you can't.

    (Goedemiddag^^)


    We've lived in the shadows for far too long.