• Ja, jasses, ik was vandaag nog vrij en morgen moet ik boeken halen en woensdag moet ik beginnen. Nou ja, ik zie niet op tegen de lessen zélf - elke les op de teller is mijn vrijheid dichterbij - maar vooral op tegen de nieuwe klas. Normaliter heb ik daar niet veel last van, bang van een klas zijn, ik heb op de basisschool altijd kut klassen gehad. Op de middelbare had ik de eerste twee jaren een toffe klas, alleen nu heb ik ongeveer een COMPLEET nieuwe klas. Nothing to worrie about, ik red me wel, alleen ik kom potdomme in de pestklas van de 3e. Ik heb er één vriendin in, en die is een kanjer, en er zitten drie meisjes uit mijn oude klas is en wat jongens. Met die mensen ga ik niet om, de rest van de klas is deels bekend.
    Mijn probleem is gewoon dat ik mij minder aantrek van anderen wat betreft wie ik ben, aangezien ik van mezelf weet dat is niet geheel doorsnee ben, maar dat vind ik prima - Leo's like to be different - maar het is een ander verhaal als je in de pestklas zit met mensen die ronduit asociaal en vervelend zijn. Leraren klaagden vorig jaar over de klas, ze zijn snel op ruzie uit, ze zijn heel druk [ugh] en er hangt een niet prettige sfeer. Dat zeggen leraren en mensen in de klas zelf, plus eigen ervaringen. Ik knijp 'm dus wel, ik ken wel wat mensen en heb een goede vriendin in de klas, maar ik moet zeggen dat ik voorkeur geef aan een klas waar ik niemand ken, maar die wel gezellig is. Hmm, iemand met meer dit soort troubles? Er zijn ergere dingen in het leven, but on the very moment I'd rather run away than go back to school.

    Maar, always look at the bright side of life, Myke: in de pauze zie je je vriendinnen allemaal uit andere klassen. [: Dus, meer mensen met een shot oppepper nodig? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    *cyber hug*
    hier is je oppepper (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    Heel veel sterkte, het komt wel goed :) Ik heb ook 2 jaar lang een rot klas gehad en ik heb het overleeft. Gewoon niks aan ze vragen en niks tegen ze zeggen en als ze wat tegen jou zeggen of iets vragen, netjes antwoord geven. Als je echt last van ze hebt, niet twijfelen en naar je mentor gaan. Die is er voor dat soort problemen. Misschien kan je nog vragen voor een overplaatsing? Als je klas je echt niet bevalt zouden ze toch wel iets kunnen regelen?
    Ik wens je in elk geval heel veel succes. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is ronduit kut gewoon. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen, misschien valt het mee. Anders zou ik zo snel mogelijk van klas proberen te wisselen, zodat dat nog kan en je snel in een andere klas andere mensen kunt leren kennen. Want een jaar in een kutklas is lang, heel lang.
    Ik heb wel een oke klas, maar ik heb eigenlijk niet echt veel vriendinnen waarvan ik denk ; o wat leuk dat ik die na de vakantie nu weer zie. En de lessen gaan gewoon saai worden en er moet weer van alles af want ik zit in At. 6.


    Aan niets denken is ook denken.

    nerveus schreef:



    Heel veel sterkte, het komt wel goed :) Ik heb ook 2 jaar lang een rot klas gehad en ik heb het overleeft. Gewoon niks aan ze vragen en niks tegen ze zeggen en als ze wat tegen jou zeggen of iets vragen, netjes antwoord geven. Als je echt last van ze hebt, niet twijfelen en naar je mentor gaan. Die is er voor dat soort problemen. Misschien kan je nog vragen voor een overplaatsing? Als je klas je echt niet bevalt zouden ze toch wel iets kunnen regelen?
    Ik wens je in elk geval heel veel succes. :)


    Naah, ik laat mijn vriendin niet in de steek en daarbij ga ik liever de confrontatie aan dan uit de weg, ik zeg alleen niet dat ik er niet zenuwachtig van wordt. Ik kan mijn mannetje prima staan en een grote bek terug geven, maar ik heb geen zin in te veel gekut dit jaar met die mensen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt balen! Maar wie weet valt het allemaal wel mee (:! Succes!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Het viel hartstikke mee, de klas is eerlijk gezegd heel leuk. Mijn vriendin en ik hebben 't erg gezellig en de andere klasgenoten zijn ook aardig en gezellig. Aaah, ik heb me weer lopen drukmaken op niets. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is leuk om te horen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dat is leuk om te horen (:


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Memoria schreef:
    Dat is leuk om te horen (:


    26 - 02 - '16

    Ok, lol, mijn klas is leuker dan vorig jaar. De vervelende mensen zijn euit - hoera! - en een leuke groep is over. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife