• Misschien herinneren jullie je nog dat ik een tijdje terug een topic had geopend over dat mijn moeder kanker had. Ik wou alleen even zeggen dat ze, na twee operaties, weer kankervrij is. Ik en mijn familie zijn allemaal vanzelfsprekend ontzettend opgelucht. Ik hoop zo erg dat het niet meer terug komt, maar daar ga ik voor nu maar gewoon even vanuit. Nogmaals bedankt aan iedereen wie me gesteund heeft c:


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    BANDIERI!


    Bandi's! Yay!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Bandi's! Yay!


    TOET TOET!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ohhh, gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je en je moeder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    N4I5 schreef:
    (...)

    Hij beseft zelf niet dat hij al meerdere keren bijna dood was ;3
    Hij heeft ondertussen bijna een landkaart aan littekens op zijn buik ;3


    Heel veel respect voor je opa, serieus :]
    (is pepe opa? Ik hoor dat woord nooit x'D )

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:53 ]


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Oooh gefeliciteerd! Dat is echt heel erg fijn om te horen natuurlijk. Nog veel sterkte voor de komende jaren en alle controles.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mordin schreef:
    Yay! Awesomesauce! DIT MOETEN WE VIEREN MET TAART!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Woosh! Dat is nog eens goed nieuws!
    Ben blij voor je ^^!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Aaah, wat ontzettend goed en fijn nieuws! Gefeliciteerd dat ze is genezen! Wat ontzettend fijn, en wat knap dat het haar is gelukt. Ik vind het erg lief dat je dit deelt en ik hoop dat ze gezond blijft. Proficiat!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cydonia schreef:
    Oh wat fijn dat het weer goed met je moeder gaat! Ik ben erg blij voor je. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nogmaals bedankt, jullie zijn lief <3


    i put the fun in funeral

    ik ben echt heel blij voor je.(:
    Mijn opa heeft in 5 jaar al drie keer kanker gehad met hersenbloedingen en telkens heeft hij het weer overeefd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat is echt heel goed nieuws. Moet ze nu ook nog chemo of niet? Zo ja, heel veel sterkte daarmee.


    “Love is a contradiction.”

    Assassin schreef:
    Oooh gefeliciteerd! Dat is echt heel erg fijn om te horen natuurlijk. Nog veel sterkte voor de komende jaren en alle controles.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteeerd! Dat is heel fijn nieuws (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle