Ik heb besloten om ook even mijn o zo geweldige "tips" te geven,
-Darling, je zit in de puberteit, dus perfectie zal wel even duren, en ja dan is het enige wat "werkt" je gezicht in een foudationpot stoppen, maar dat is niet meteen charmanter.
-Water drinken, water werkt reinigend dus ook voor je huid.
-Buitenlucht, van binnenzitten word je huid ook niet vrolijk, al zijn uitlaatgassen niet bepaald voedende gezichtsmaskertjes...
-Ik denk dat je huid "verstopt" zit (zullen we hem gaan zoeken?) dus inderdaad een cleansing-ding zal kunnen werken, denk aan een tonic. Al hebben een aantal mensen een punt. Er zitten ook weer "slechte" stoffen in die producten, maar ik denk dat als je en biologisch (en nee, dat is niet zweverig) natuurlijk product gebruikt -bijv. Bodyshop, dat het die problemen omzeilt en je er misschien wel baat bij hebt.
-Je zou maskertjes kunnen proberen, er zijn er genoeg te vinden, ook Do-it-yourself, waar waarschijnlijk het minste rotzooi in zit.
-Creme's die bij je huidtype passen, die vullen namelijk de ontbrekende stoffen aan, en ondersteunen bijv. huidvernieuwing enz.
-De meeste mensen op de foto's die jij waarschijnlijk als voorbeeld ziet hebben photoshop/make-up-skills dus is het niet reëel om je daaraan te meten
-En nu ga je denken: 'Wat weet zij daar nou weer van?' Nou ik besteedde mijn tijd eerst aan beautyblogs lezen (omdat ik het interessant vond) en heb redelijk wat info opgeslagen, van verschillende kanten. Noem me hobbyloos en gestoord, maar nu kwam het enigzins van pas...
Als je een van deze dingen uit probeert en je de volgende dag wakker word met paarse grassprieten op je gezicht, dan stuur maar een berichtje want dan vergoed ik de "ziektekosten" ![=) =)](/images/smilies/smile.gif)
You're beautiful in every single way... lalala
So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.