• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Oh ja!
    Of het meisje haat de jongen, of ze haten elkaar allebei en dat het einde altijd is; en ze leven nog lang en gelukkig! 8D
    And then I'm like;


    Exactly!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kiburi schreef:
    Ja, dat merkte ik ook al vaak op. Ik vind ze dan ook mooier als de 'populaire' meisjes.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Same..


    Danmarks Dynamite.

    En dat soort films kijk ik dus altijd als m'n vriendinnen een filmavond houden x____x
    Ik zit de hele film alleen maar "Dat kan niet", "Ze is gewoon dom en strond vervelend, ik zou haar ook dumpen als ik hem was" en "Hij is lelijk, wat vinden jullie knap aan hem?", net zo lang tot ze me naar buiten schoppen, lol.


    i put the fun in funeral

    Heb ik ook gemerkt, en dat niet alleen.
    Ik kijk vaak romantische komedies omdat het mijn favo genre is. En daar heb ik gemerkt dat bijna AL de vrouwen die de hoofdrol spelen... journalisten zijn... Echt waar e, bijna in élke film. Op den duur moest ik erom lachen: 'Natuurlijk! Wat voor beroep zou ze anders hebben?'


    O, look at all the fucks I give:

    Audacity schreef:
    En dat soort films kijk ik dus altijd als m'n vriendinnen een filmavond houden x____x
    Ik zit de hele film alleen maar "Dat kan niet", "Ze is gewoon dom en strond vervelend, ik zou haar ook dumpen als ik hem was" en "Hij is lelijk, wat vinden jullie knap aan hem?", net zo lang tot ze me naar buiten schoppen, lol.

    Hahaha ik zit bij dat soort films ook alleen maar te klagen! :'D

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Oh ja!
    Of het meisje haat de jongen, of ze haten elkaar allebei en dat het einde altijd is; en ze leven nog lang en gelukkig! 8D
    And then I'm like;


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Audacity schreef:
    En dat soort films kijk ik dus altijd als m'n vriendinnen een filmavond houden x____x
    Ik zit de hele film alleen maar "Dat kan niet", "Ze is gewoon dom en strond vervelend, ik zou haar ook dumpen als ik hem was" en "Hij is lelijk, wat vinden jullie knap aan hem?", net zo lang tot ze me naar buiten schoppen, lol.


    Haha, ja mensen worden dan altijd zo pissed als je dat soort dingen zegt. Terwijl ik dat nou juist leuk / grappig vind om te doen. Commentaar en kritiek leveren op zo'n slechte film. Maar dat wordt niet echt gewaardeerd als je iets met vriendinnen kijkt dus hou ik mijn commentaar wel voor me.


    Aan niets denken is ook denken.

    Steele schreef:
    Heb ik ook gemerkt, en dat niet alleen.
    Ik kijk vaak romantische komedies omdat het mijn favo genre is. En daar heb ik gemerkt dat bijna AL de vrouwen die de hoofdrol spelen... journalisten zijn... Echt waar e, bijna in élke film. Op den duur moest ik erom lachen: 'Natuurlijk! Wat voor beroep zou ze anders hebben?'

    Oh god ja! x'D
    Vreselijk, vreselijk. :W

    Audacity schreef:
    En dat soort films kijk ik dus altijd als m'n vriendinnen een filmavond houden x____x
    Ik zit de hele film alleen maar "Dat kan niet", "Ze is gewoon dom en strond vervelend, ik zou haar ook dumpen als ik hem was" en "Hij is lelijk, wat vinden jullie knap aan hem?", net zo lang tot ze me naar buiten schoppen, lol.
    Dat heb ik dus 2x gehad op een slaapfeest van mijn vriendinnen. Ik maar zeuren voor een andere film met meer actie en geweld ,maar nee :c.


    Shoganai i ne~

    Ik word ook ziek van die films.. Het is gewoon zo onorigineel en het klopt gewoon ook niet met de werkelijkheid.


    You are beautiful, you are love.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, ja mensen worden dan altijd zo pissed als je dat soort dingen zegt. Terwijl ik dat nou juist leuk / grappig vind om te doen. Commentaar en kritiek leveren op zo'n slechte film. Maar dat wordt niet echt gewaardeerd als je iets met vriendinnen kijkt dus hou ik mijn commentaar wel voor me.


    Klopt. Heb je eindelijk een manier gevonden om je te vermaken, is het nog niet goed D:


    i put the fun in funeral

    Shinhwa schreef:
    (...)Dat heb ik dus 2x gehad op een slaapfeest van mijn vriendinnen. Ik maar zeuren voor een andere film met meer actie en geweld ,maar nee :c.


    Lol, ik op een date met een jongen:
    Hij: Wat voor een film wil je kijken?
    Ik: Een waarbij veel mensen dood gaan.
    Het is nooit wat geworden x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Lol, ik op een date met een jongen:
    Hij: Wat voor een film wil je kijken?
    Ik: Een waarbij veel mensen dood gaan.
    Het is nooit wat geworden x'D.


    Hahaha!
    Dat is ook wel een afschrikwekkende eerste date zin hoor, maarja dan weet hij wel gelijk waar je van houdt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Hahaha!
    Dat is ook wel een afschrikwekkende eerste date zin hoor, maarja dan weet hij wel gelijk waar je van houdt.


    Ach, ik heb nogal een uitgesproken soort humor. Als een jongen niet cool genoeg is om dat te waarderen, is hij sowieso niets voor mij :Y).


    i put the fun in funeral