• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    Ja, dat stoort mij ook wel, maar ik denk niet dat we er ooit echt aan zullen ontkomen..
    Of een irritante rijke jongen en een arm normaal meisje die zich eerst erg aan dat joch irriteert, maar uiteindelijk krijgen ze iets en zijn de ouders van de jongen ertegen en op het einde komt alles goed.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:48 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oh, yeah, always the same..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    .. en toch vind ik dat soort films leuk (:


    To infinity and beyond •

    Ja, dat merkte ik ook al vaak op. Ik vind ze dan ook mooier als de 'populaire' meisjes.

    Doet me denken aan High School Musical(A)

    Verder stoor ik me daar soms ook aan; tenzij het echt een goede film is :3

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Yep, dat is inderdaad heel irritant. Maar die films zijn meestal zo slecht dat ik ze het kijken niet waardig vind (aa). Gewoon domme amerikanen die dat stereotype beeld hebben verzonnen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ora schreef:
    .. en toch vind ik dat soort films leuk (:

    Ik niet. :'D
    Het verhaal is meestal ook nog eens altijd hetzelfde.

    Nog een reden waarom ik niet naar meiden films kijk (cat)


    Shoganai i ne~

    Joh. Waarom denk je dat ik geen films zonder bloed of doodslag kijk?


    quidquid excusatio prandium pro

    Lexus schreef:
    Yep, dat is inderdaad heel irritant. Maar die films zijn meestal zo slecht dat ik ze het kijken niet waardig vind (aa). Gewoon domme amerikanen die dat stereotype beeld hebben verzonnen.

    I agree 100%. :Y)

    Kyary schreef:
    Ja, dat stoort mij ook wel, maar ik denk niet dat we er ooit echt aan zullen ontkomen..
    Of een irritante rijke jongen en een arm normaal meisje die zich eerst erg aan dat joch irriteert, maar uiteindelijk krijgen ze iets en zijn de ouders van de jongen ertegen en op het einde komt alles goed.


    Nee, dat is de verhaallijn van de meeste fanfics (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kyary schreef:
    Ja, dat stoort mij ook wel, maar ik denk niet dat we er ooit echt aan zullen ontkomen..
    Of een irritante rijke jongen en een arm normaal meisje die zich eerst erg aan dat joch irriteert, maar uiteindelijk krijgen ze iets en zijn de ouders van de jongen ertegen en op het einde komt alles goed.

    Oh ja!
    Of het meisje haat de jongen, of ze haten elkaar allebei en dat het einde altijd is; en ze leven nog lang en gelukkig! 8D
    And then I'm like;

    Kiburi schreef:
    Ja, dat merkte ik ook al vaak op. Ik vind ze dan ook mooier als de 'populaire' meisjes.


    effort never betrays you

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Oh ja!
    Of het meisje haat de jongen, of ze haten elkaar allebei en dat het einde altijd is; en ze leven nog lang en gelukkig! 8D
    And then I'm like;



    Haha ja.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mordin schreef:
    (...)

    Nee, dat is de verhaallijn van de meeste fanfics (cat)

    En van een kwart van de Koreaanse tv series (cat), maar alsnog kijk ik ze want... verslavend ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo