• Ik vind het echt zo jammer dat Harry Potter is afgelopen. Naja, ik begrijp het ook wel, want er zit nu gewoon een echt goed einde aan. Het leek mij echt zo leuk als ze gewoon verder gingen filmen, maar dan over de kinderen van Ron, Hermelien en Harry.

    Zouden jullie willen dat er meer Harry Potter films zouden komen? Of over Hogwarts en dan andere personen?


    Pretty is just a pretty word.

    Kiburi schreef:
    Eerlijk gezegd zou ik niet willen dat het verder ging. Ik vind dit het perfecte einde. En als er nieuwe personen komen, dan is het niet meer hetzelfde. Ik vind het gewoon goed zo.
    En daarbij kan je altijd de serie nog opnieuw lezen en kijken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou wel willen weten hoe het verder gaat omdat ik gewoon benieuwd ben naar de kinderen van Harry, Ron en Hermelien. Lijken ze qua karakter ook op hun ouders en dat soort dingen. Maar daardoor kan het wel te langdradig.


    Physics is awesome

    I want more D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Kiburi schreef:
    Eerlijk gezegd zou ik niet willen dat het verder ging. Ik vind dit het perfecte einde. En als er nieuwe personen komen, dan is het niet meer hetzelfde. Ik vind het gewoon goed zo.
    En daarbij kan je altijd de serie nog opnieuw lezen en kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ze heeft laatst op twitter gezegd dat ze nog geen afscheid kon nemen van harry en zijn vriendne.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore