• Ik vind het echt zo jammer dat Harry Potter is afgelopen. Naja, ik begrijp het ook wel, want er zit nu gewoon een echt goed einde aan. Het leek mij echt zo leuk als ze gewoon verder gingen filmen, maar dan over de kinderen van Ron, Hermelien en Harry.

    Zouden jullie willen dat er meer Harry Potter films zouden komen? Of over Hogwarts en dan andere personen?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou dat wel willen, maar volgens mij wordt het te langdradig..

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:44 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee, dan word het zo lang dradig. Ik vind het goed dat de boeken en films hier gestopt zijn. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Memoria schreef:
    Ik zou dat wel willen, maar volgens mij wordt het anders te langdradig..


    Dat ze verder zouden gaan met Harry? Ja, dat is wel weer waar.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik prefereer de boeken, dus als Rowling even verder gaat schrijven, mogen er ook best wel weer films van komen, ghehe.

    Maar het is wel beter zo, omdat het anders zo'n uitgekauwd verhaal gaat worden. Al zijn er nog altijd wel vragen die onbeantwoord zijn en waarschijnlijk ook zullen blijven, maar daar is gelukkig de fanfiction voor :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eerlijk gezegd zou ik niet willen dat het verder ging. Ik vind dit het perfecte einde. En als er nieuwe personen komen, dan is het niet meer hetzelfde. Ik vind het gewoon goed zo.
    En daarbij kan je altijd de serie nog opnieuw lezen en kijken.

    Nee, eerlijk gezegd niet.
    Het had nu zo'n mooi einde, en dan zou het eigenlijk vrijwel alleen maar slechter of uitgekauwder kunnen worden, lijkt mij. Maargoed, als ze er zouden komen, zou ik zeker lezen/kijken :Y)


    Tijd voor koffie.

    Misschien de volgende generatie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het is een mooi einde, maar ik zal ze zeker gaan lezen als ze komen!
    Ik baalde enorm dat het was afgelopen!
    X


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee, liever niet.


    Ex astris, sciencia

    Misschien een speciale film over voldermorts leven, zeg maar nog voor harry potter en alles.
    Net zoals ze bij de Darren Shan boeken hebben gedaan, daar hebben ze een speciale serie gemaakt over één van de hoofdpersonen van het boek.
    Dat kunnen ze ook doen met Harry's ouders enzo, lijkt mij wel gaaf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, dan gaat ze het zo uitmelken. Het is over voor mij; zowel met de boeken als met de films, jammer want ik vind ze ook geweldig maar anders wordt het zo vee/overdreven. Zelfs Pottermore is naar mijn mening al te veel. Maar ja, je kan er veel geld mee verdienen hè. Het zou me trouwens niets verbazen als er nog een boek/film komt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    kittje schreef:
    Misschien de volgende generatie


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nee. Het liefst wil ik daar gewoon lekker zelf over kunnen fantaseren. Als het zo is, betwijfel ik of ik ze zou gaan kijken/lezen. Ik heb namelijk zoveel dingen in mijn hoofd zitten, wat dan mooi verpest wordt. ^^
    Dat is trouwens ook de reden dat ik weiger een Pottermore-account aan te maken. Genoeg is genoeg voor mij :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Endure schreef:
    Misschien een speciale film over voldermorts leven, zeg maar nog voor harry potter en alles.
    Net zoals ze bij de Darren Shan boeken hebben gedaan, daar hebben ze een speciale serie gemaakt over één van de hoofdpersonen van het boek.
    Dat kunnen ze ook doen met Harry's ouders enzo, lijkt mij wel gaaf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mmm, de kinderen van iedereen zou ik nog wel goed vinden maar andere mensen NO WAY!(N)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:21 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.