• - Het kan zijn dat dit in het subforum school hoort, ik weet het niet. -

    Ik zit dus nu in de brugklas. Hoera. NOT.
    Mijn rugzak is elke dag weer godverdomme zo zwaar. In de pauze's ga ik naar de kluisjes. Mijne zit aan het einde van een smalle gang waar ook nog elektriciteitskasten tegenaan zitten waardoor het nog smaller is en ik er haast niet door kan met mijn MAJOR backpack en al helemaal niet als dat gangetje beladen is met andere brugklassers. Dus moet ik met alles racen in de pauzes zodat ik wat minder boeken + mijn eten op heb.

    Ik heb elke donderdag twee een blokurenur wiskunde, en het laatste uur tekenen. Opluchting, tekenen. Nou, dus niet. Kom ik het lokaal binnen, gaan we wiskundige vormen tekenen. -__-"

    En dan het huiswerk. Don't even get me started on that.

    I know i know, first world problems, maar het blijft irritant.
    Hoe was jullie eerste ervaring met de boeken en zo? or just school.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:22 ]

    Ja, was ook zwaar. Is al eeuwen terug though. Ik deed hetzelfde als jij, de boeken die ik later nodig had ik de kluisjes gooien ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Feline schreef:
    Ik dacht gelijk aan dit: (vraag me niet waarom)



    Hahaha the breakfastclub toch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De brugklas vond ik niet zo bijzonder eigenlijk. Het is niet zo dat ik er een hekel aan had, maar ik vond het ook niet superleuk.
    Die boeken wennen wel. Op een gegeven moment leer je vanzelf hoe je je tussen mensen door moet wringen om bij je kluisje te komen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oh, mijn oude tas was ook major en de eerste dag werd ik aan het hengel getrokken en zowat de trap af geflikkert. Ik denk nog steeds gelukzalig aan het moment dat mijn major backpack die jongen en zijn volgers hun een touché gaf. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet nog dat ik de middelbare school in het begin leuk vond.
    Mijn tas was ook heel zwaar in de eerste klas, ik was blij toen ik een kluisje had. We moesten echter onze kluisjes delen, dus het was al snel een bende ;p
    Ik nam altijd de boeken mee waar ik huiswerk voor had en alle boeken 's ochtends in mijn kluisje dumpen ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    tja ehm nog niet haha ik begin morgenxD
    maar dan avond school


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cudey schreef:
    Welkom op de middelbare school, en dan zit je nu in het leukste jaar


    Muwahaha genius.

    Ik begin pas dinsdag:Y)
    Het worden helaas wel steeds meer boeken...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    1987 schreef:
    Ik vond het leuk, trolol. Daar denk ik nu wel anders over.
    Maar, ik laat de boeken altijd gewoon op school liggen, en van welk vak ik heb, pak ik die boeken later gaan ze weer terug in het kluisje. (;

    lol, ik vond het ook leuk, much better dan basisschool. Maarja, ben nu ook al van middelbare af. :')
    You'll survive. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Daarom ben ik blij dat ik op mijn nieuwe school met laptops werk, alhoewel wij ook kluisjes hebben voor de laptops en die gang is ook heel smal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    El oh el, wat herinner ik mij nog van de eerste? Hmm, het was eng. Gewoon eng xD En met die boeken dat je zei dat derde en vierde klassers haast niets mee hebben, dat heb ik dus mooi wel. Ik doe mijn boeken nooit in mijn kluisje. Never, ik ben te lui om elke pauze terug te gaan naar mn kluisje. Goddank dat ik in de eerste al een kluisje op hoogte kreeg en die nu ik naar de vierde ga nog steeds heb. Soms zie je dan van die hele kleine bruggers en dan hebben ze een uber hoog kluisje. Dat is best zielig xd


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    El oh el, wat herinner ik mij nog van de eerste? Hmm, het was eng. Gewoon eng xD En met die boeken dat je zei dat derde en vierde klassers haast niets mee hebben, dat heb ik dus mooi wel. Ik doe mijn boeken nooit in mijn kluisje. Never, ik ben te lui om elke pauze terug te gaan naar mn kluisje. Goddank dat ik in de eerste al een kluisje op hoogte kreeg en die nu ik naar de vierde ga nog steeds heb. Soms zie je dan van die hele kleine bruggers en dan hebben ze een uber hoog kluisje. Dat is best zielig xd


    Weet je wat pas zielig is? Een derdeklasser die het laagste kluisje ever heeft (cat). Serieus, drie jaar heb ik vast gezeten aan dat ding. Zag nooit wat erin lag, daarvoor zou je op de grond moeten gaan liggen x'D.


    i put the fun in funeral

    Wat dom dat je bij tekenen wiskundige vormen gaat tekenen. Doom those who made that happen. Maar aan die boeken wen je wel. En aan dat blokuur wiskunde ook wel [al is het wel vervelend].


    Aan niets denken is ook denken.

    Gelukkig ben ik 1.70m en als ik mijn rugzak op één schouder hang en een "i don't care face" trek ziet echt niemand dat ik een brugger ben. Ik zie serieus al minder spottende blikken dan als ik met mijn rugzak over twee schouders hang met een face van "Where the actual fuck am i?".

    Assassin schreef:
    Uh, ik maakte het huiswerk nooit en nam de helft van de boeken niet mee.

    Nog steeds.


    Shit happens but pee happens a lot more.