• :C
    Ik ben nu ruim twee maanden bezig met een verhaal en raad eens hoeveel woorden ik heb? 3410! 8D ... :/ ... :C
    Serieus, ik ben al niet zo'n snelle schrijver, maar zo sloom heb ik nog nooit geschreven. It's driving me fucking crazy D: Ik open Word, houd mijn vingers boven het toetsenbord, kijk even naar het beelscherm en ga dan weer wat anders doen. 't Is niet eens dat ik geen inspiratie heb. Sterker nog: ik weet precies hoe ik het verhaal wil laten lopen D: Maar er komt gewoon geen woord op (virtueel) papier. Begin ik soms gek te worden? Is het een complot? HELP!
    Nee serieus, wie kent dit en weet hoe ik weer normaal kan schrijven?


    i put the fun in funeral

    Dit is zo herkenbaar. Probeer je eerst eens te focussen op hoé je het wlt schrijven. Pak dan pen en papier en zet het eerste woord erop. Dan komen vanzelf de rest van de dingen wel. Echt het werkt. Want dan kun je niet meer stoppen.
    En als dat gelukt is, schrijf je het over op de computer en schrijft door. Tot je het niet meer weet. Denk na, ga andere dingen doen. Doe een paar dagen niets aan het verhaal en BAM, je hebt weer inspiratie. Laat alles om je heen je inspiratie zijn.
    Bij mij werkt het. Hopelijk heb je hier wat aan :3
    x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij gaat schrijven ook altijd tergend langzaam. Over één A4'tje doe ik meestal een anderhalf uur. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij mij gaat het de laatste tijd ook zo :|
    Ik heb een heel verhaal bedacht ik weet precies hoe alles gaat. Maar als je dan wilt gaan schrijven lukt het niet :(

    sorry maar ik zal niet weten hoe ik je moet helpen ik weet het zelf niet eens :'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Heb ik op dit moment last van :c


    Pretty is just a pretty word.

    Audacity schreef:
    (...)

    Maaaar dan ga ik vergeten wat ik in mijn hoofd had voor het verhaal :c


    Ik had alle 70000 woorden die ik nog moest schrijven nog in mijn hoofd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bedankt voor de tips! ^^


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    Ik had alle 70000 woorden die ik nog moest schrijven nog in mijn hoofd :Y)


    (puh)


    i put the fun in funeral

    Soleo schreef:
    probeer eerst op papier te schrijven en dan over te typen. bij mij lukt dat ook veel beter


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Soleo schreef:
    probeer eerst op papier te schrijven en dan over te typen. bij mij lukt dat ook veel beter


    Life is full of fake people

    Ik heb juist het tegenovergestelde; in één dag schreef ik 2000 woorden zonder dat ik precies wist hoe die hoofdstukken zouden lopen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Ik heb juist het tegenovergestelde; in één dag schreef ik 2000 woorden zonder dat ik precies wist hoe die hoofdstukken zouden lopen...


    Mazzel :I. Dat lukte mij vroeger ook altijd. Vroeger... -dramatische zucht-


    i put the fun in funeral

    Soleo schreef:
    probeer eerst op papier te schrijven en dan over te typen. bij mij lukt dat ook veel beter


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Audacity schreef:
    (...)

    Mazzel :I. Dat lukte mij vroeger ook altijd. Vroeger... -dramatische zucht-

    Ik had vroeger juist altijd jouw probleem D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Ik had vroeger juist altijd jouw probleem D:


    Misschien kan ik gewoon alleen schrijven als ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben c:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Misschien kan ik gewoon alleen schrijven als ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben c:

    Wie weet. Inmiddels weet ik wel hoe het moet eindigen, maar ik heb geen flauw idee waar het heen gaat. Ik begon ook gewoon ineens random te schrijven x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis