• Ja, deze nacht terwijl mijn ouders al sliepen, vroeg mijn vriend of hij me kon zien.
    Normaal gezien mag ik na 2uur 's nachts niet meer buiten, dus was ik op het geniale idee gekomen om hem af te laten komen.
    Ik schakelde de buitenverlichting uit zodat mijn ouders geen argwaan zouden krijgen en liep via de tuin naar buiten om 3 uur 's nachts.

    Hij stond me op te wachten aan de poort, maar helaas had ik geen sleutel om deze te openen.
    En hij kon er niet over omdat de poort niet zo stabiel was.
    Dus vond ik het niet beter om over te poort te kruipen die zo'n 2 meter hoog is, wat voor mij best wel wat is aangezien ik maar 1m60 ben....Ik klom er over omdat ik minder weeg dan hem en de poort mijn gewicht wel kon dragen.
    Serieus, ik voelde me net zo'n inbreker in mijn eigen huis.

    Alles ging goed, op de landing na dan:W
    Wat ik niet voor liefde overheb...dus nu zit ik hier met een goed gevoel én een pijnlijke rug.

    Wat is het gekste dat jullie ooit hebben gedaan voor de liefde?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:52 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.

    Aww. Zo gaaf. En lief (:

    Het gekste wat ik voor de liefde deed? Het hele feit dat ik met mijn ex ging was gek.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ben wel een keer zo geklommen om ín huis te komen O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een keer wraak genomen op een jongen die mij bedrogen had. Telt dat ook?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Polyhymnia schreef:
    Ik heb een keer wraak genomen op een jongen die mij bedrogen had. Telt dat ook?

    Tuurlijk, ongeveer dan.
    Ik zou net hetzelfde doen, ik ben nu ook eenmaal redelijk wraakzuchtig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oe
    hoe heb je wraak genomen hahah
    na ik niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    oe
    hoe heb je wraak genomen hahah
    na ik niet


    Haha! Dat is een te lang en ingewikkeld verhaal om hier zo uit te leggen, maar het was in ieder geval helemaal geslaagd(duivel)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    Tears are words the heart can't say.

    Gisteravond moest ik om half drie 's nachts mijn vriendje het huis uit smokkelen. XD
    Dat was ook een hele klus, haha!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    iets met mijn ex nemen was gek, hij is echt verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik in hem zag, na twee weken heb ik hem gedumpt, nadat ik zijn broertje bijna vermoorde, wie slikt er nou weer als hij wordt gesopt? Wie doet er uberhaupt zijn mond open wanneer iemand met een hand sneeuw door je gezicht wrijft?


    Remember to be ridiculous.

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    Life is full of fake people

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hahaha xD Wat gek, maar ergens klinkt het ook wel super romantisch!

    Ik en mijn vriend doen niet echt dingen stiekem :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.