Het duurde even, maar nu zijn dan toch echt de nieuwe bèta readers bekend!
Frodo
Parachutes
Cloelia
BlueBelle
Wiarda
Gefeliciteerd! ^^
-
1 sep 2012 - 10:462 sep 2012 - 11:31
Strider schreef:
Gefeliciteerd en succes!*O*Birds born in a cage think flying is an illness.
2 sep 2012 - 14:03Artistique schreef:
Ik baal nu, maar volgens mij mag ik best trots zijn op mezelf. Ik heb de tweede ronde gehaald en het was mijn eerste poging... I won't give up!
Ik ook, en ik had er zo'n zin in...
Maar goed, we blijven sportief hé, gefeliciteerd aan de nieuwe bèta's!Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
2 sep 2012 - 14:08Ik vind wel dat er een paar goede tussenzitten dit keer. Heel erg gefeliciteerd!
Ik ben alleen wat teleurgesteld als ik kijk wie naar de tweede ronde gegaan zijn en dan grammaticale- of spelfouten maken in die reactie.Your make-up is terrible
2 sep 2012 - 16:022 sep 2012 - 16:10Gefeliciteerd (:
Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.
2 sep 2012 - 21:36Jammer dat ik het niet gehaald heb. Gefeliciteerd aan degenen die wel gekozen zijn.
Til hug og blod.
2 sep 2012 - 22:18Departed schreef:
Was jij ook door naar de tweede ronde?
Jammer dat ik het niet gehaald heb. Gefeliciteerd aan degenen die wel gekozen zijn.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
2 sep 2012 - 22:452 sep 2012 - 23:163 sep 2012 - 7:58Gefeliciteerd allemaal, ergens wist ik dat Nena en Parachutes sowieso door zouden gaan haha. De anderen kunnen volgens mij ook wel goed overweg met de Nederlandse taal, dus dat komt wel goed, verwacht ik
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
3 sep 2012 - 11:12Departed schreef:
Wat fijn voor je. (:
(...)
Yeah.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
3 sep 2012 - 11:38Congratz iedereen (:
3 sep 2012 - 16:36Assassin schreef:
Ik vind wel dat er een paar goede tussenzitten dit keer. Heel erg gefeliciteerd!
Ik ben alleen wat teleurgesteld als ik kijk wie naar de tweede ronde gegaan zijn en dan grammaticale- of spelfouten maken in die reactie.
(no_chears)| Reality is for people that lack imagination |
3 sep 2012 - 22:22Pyromancer schreef:
(...)Wat fijn voor je. (:
Uiteindelijk toch niet. :'D
Maar goed. Misschien probeer ik het volgende keer nog wel.Til hug og blod.
3 sep 2012 - 22:24Departed schreef:
Nu heb je wat minder stress en kan je alleen nog meer verbeteren in je taalvaardigheden. Je hebt tenslotte de tweede ronde gehaald, niet veel mensen kunnen dat zeggen. En het is een stap dichter naar bèta.
(...)
Uiteindelijk toch niet. :'D
Maar goed. Misschien probeer ik het volgende keer nog wel.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?