• We zijn nu bezig met een verhuizing en na heel wat ups en downs gaat het al wat beter. Nu zei mijn moeder ook dat wanneer alles weer in orde is ik weer aan een sport mag beginnen. Alleen ik weet niet welke!

    Ik heb vroeger toen ik 5 à 6 jaar was voetbal gedaan en dat vind ik nog steeds leuk, alleen ik wil dan ook echt in een meisjesploeg maar of ze die hier hebben is ook nog de vraag.

    Vorig jaar ben ik gestopt met basketbal na 2 jaar omdat ik last van mijn knie had en omdat het totaal geen leuke ploeg was buiten 1 meisje.

    Nu heb ik al vaker liggen denken over welke sport, maar ik zou het niet weten. Nu vraag ik jullie om hier zoveel mogelijk sporten te zetten en/of de sporten die jullie doen of hebben gedaan.

    Alvast bedankt. c:

    Badminton(nerd)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb bijna heel mijn basisschool leven op volleybal en dansen gezeten, maar doe nu geen sport meer ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Stijldansen? :Y)



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga eens nadenken over wat bij jou past.

    Als ik het zo bekijk denk ik dat tennis wel iets voor jou is.(A) Maar ik zie ook al dat je last hebt van je knie? Is dat blijvend? Want anders zou ik je volleybal aanraden.

    Hopelijk heb je hier iets aan!(A)
    xx


    Reading a good book is like taking a journey.