• We zijn nu bezig met een verhuizing en na heel wat ups en downs gaat het al wat beter. Nu zei mijn moeder ook dat wanneer alles weer in orde is ik weer aan een sport mag beginnen. Alleen ik weet niet welke!

    Ik heb vroeger toen ik 5 à 6 jaar was voetbal gedaan en dat vind ik nog steeds leuk, alleen ik wil dan ook echt in een meisjesploeg maar of ze die hier hebben is ook nog de vraag.

    Vorig jaar ben ik gestopt met basketbal na 2 jaar omdat ik last van mijn knie had en omdat het totaal geen leuke ploeg was buiten 1 meisje.

    Nu heb ik al vaker liggen denken over welke sport, maar ik zou het niet weten. Nu vraag ik jullie om hier zoveel mogelijk sporten te zetten en/of de sporten die jullie doen of hebben gedaan.

    Alvast bedankt. c:

    Hockey en voetbal<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    karate en honkbal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dragneel schreef:
    Volleybal is leuk, ik heb het zo'n 3 jaar gedaan.[/quote

    Volleybal is geweldig! Ik ben nu bezig aan mijn 9de jaar. Ik vind het echt heel fijn. Je moet gewoon een leuke groep weten te vinden. Waar woon je? ik kan je misschien helpen met een club?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Korfbal!!
    Het is echt super leuk. Ik zit er nu al 6 jaar op :D


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Ik doe Taekwondo en heb ook 4 jaar aan Paardrijden gedaan en een jaartje Aikido.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hiphop dansen is leuk. (:

    Ik heb aan handbal en atletiek gedaan. Tennis en volleybal is ook leuk om te doen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Volleybal en voetbal zijn het leukste, vind ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Karate is een leuke sport. Zoek maar eens naar karate kata shotokan, dat is de niet agressieve stijl.

    dragonslayer schreef:
    Ik wilde voetbal zeggen, maar dat heb je al gedaan (/ ga je misschien weer doen). Je kan ook tennissen of dansen. ^.^


    Tell me about it, stud.

    Vechtsporten!


    Til hug og blod.

    Handbal! :9~ Ik vind het echt super leuk, het is een teamsport en het is best wel hard. Ik kan mijn agressie er altijd perfect mee kwijt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kickbox :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Judo of Vollybal, Judo ben ik 3/4 jaar geleden mee gestopt en ga ik nu weer na de vakantie mee beginnen :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zit nu al 9 jaar op paardrijden, dus ik heb nooit echt aan een andere sport gedaan. Helaas is het wel een dure sport.. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.