• Gisteren werd de klassenindeling online gezet en ik ben op z'n zachtst gezegd niet blij. Zeg maar gerust: bang. Ik zit niet bepaald in een leuke mentorklas. Er zijn wel een paar mensen waar ik mee omga maar die trekken toch vooral naar elkaar toe en niet naar mij. De jongens in de klas zijn het grootste probleem. Bij hen heb ik in de brugklas ook gezeten en dat jaar was zo'n ramp dat ik nu nog bij een psycholoog zit en EMDR-therapie krijg om het te verwerken. Een paar jaar geleden hadden ze gedreigd dat ze me helemaal verrot zouden slaan en aan de blikken en honende dingen die ze me vorig jaar in de gangen toewierpen, weet ik dat zij dat nog niet vergeten zijn. Maar omdat ik een best apart vakkenpakket heb, kan ik niet in een andere klas geplaatst worden... Vriendinnen op school heb ik niet, althans niet in mijn jaarlaag (ik ga wel veel om met mensen uit de vierde en de zesde, die zijn een stuk leuker... maar ja, ik zit natuurlijk net weer in de vijfde... en door springpauzes kan ik in de pauze niet meer bij mijn vriendinnen uit de vierde zitten). Er zijn wel wat mensen waar ik mee omga maar het grootste deel daarvan is "noodgedwongen", omdat we allemaal niemand hebben gaan we maar met elkaar om.
    Ugh, ik zie echt zó op tegen dit schooljaar... Maar veel mensen aan wie ik dit heb verteld vinden het maar een wat aanstellerij (maar dat zijn dan ook weer net de mensen die leuke klasgenoten hebben). Ik heb geen advies nodig of wat dan ook, gewoon even een virtuele knuffel, oké? Ik voel me alsof ik elk moment kan instorten :c


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *virtual hug*


    Numbers.

    *Cyberhug*
    Veel succes!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Naawh, ik leef met je mee, ik zit ook niet in een leuke klas :c.
    -Hugs-


    i put the fun in funeral

    Wat vervelend! Misschien dat als het over een paar maanden nog niet goed gaat je het met je mentor kan bespreken dat je toch naar een andere klas kan. Want als je je niet thuis voelt in een klas dan kun je ook niet goed leren. Maar tot die tijd veel succes en een dikke cyberhug. *geeft virtuele knuffel*

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:32 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    N'aaaaaw *hug back*
    Die met de leeuw is echt leuk, haha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Rosings schreef:


    Veel succes!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli



    Het komt wel goed.


    You are beautiful, you are love.


    None but ourselves can free our minds.

    Here is some cuteness to cheer you up! (:




    26 - 02 - '16


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    Remember to be ridiculous.

    *cyberhug*
    Veel succes, Val c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.