• Ik heb echt even zin om onverwachte stand alones te schrijven aangezien ik mijn gedachten van school wil afhouden.
    Dus wat is nu mijn idee?
    Zet hier een foto neer (maakt niet uit waarvan, het kan zelfs een landschap zijn) en eventueel nog overige informatie (hoeft niet per se).
    Dan kan ik er een verhaaltje bij schrijven die erbij past.


    Ik heb zoiets als dit nog nooit eerder gedaan, dus sorry als ik eventuele fouten maak.


    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 15:51 ]

    Strider schreef:
    (...)
    Wil je drie losse verhalen of wil je dat ik die drie plaatjes verwerk in één verhaal?


    Nee nee, ik had gewoon een aantal plaatjes gepost die ik awesome vind. Ik wist niet dat je letterlijk van ieder plaatje een verhaal zou maken x'D. Kijk maar of er een plaatje/plaatjes bij zitten waarbij je iets leuks kan verzinnen, 't is aan jou welke :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee nee, ik had gewoon een aantal plaatjes gepost die ik awesome vind. Ik wist niet dat je letterlijk van ieder plaatje een verhaal zou maken x'D. Kijk maar of er een plaatje/plaatjes bij zitten waarbij je iets leuks kan verzinnen, 't is aan jou welke :3.

    Haha oké is goed! :Y)

    Strider schreef:
    Polyhymnia • Figthing for the innocent


    Dank je! Hij is mooi (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Polyhymnia schreef:
    (...)

    Dank je! Hij is mooi (:

    Aw you're welcome, dankjewel! ^^

    Strider schreef:
    Audacity • Never again


    Echt super ^^


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Echt super ^^

    Dankje! En bedankt voor je lieve reactie! (bloos)

    Cydonia schreef:
    Wat een leuk idee van je! (: Je gaat het nog druk krijgen ;P


    Haha, de drukheid valt mee. ;D

    Strider schreef:
    Feline • The element of water


    Dankje!


    26 - 02 - '16


    Ben benieuwd! En waarschuw me c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Zou je bij er bij deze foto een willen schrijven? :3 En zou je me willen waarschuwen?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ga een abo nemen. :3


    Ik ben benieuwd :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @de mensen hierboven,
    Jep! Ik zal jullie waarschuwen! ;D
    Ben zo blij dat ik van jullie plaatjes krijg haha, hoef ik me niet te vervelen in ieder geval.