• WOESH. Na vier lange jaren van tegenslagen (waardoor ik niet naar school kon gaan) mag ik vanaf september weer starten op een nieuwe school als vrije student, ik ben er erg blij om, maar doodzenuwachtig, haha.
    Ik ben al aan het nadenken over mijn overlevingspakket, maar ik weet nog niet precies wat daar juist allemaal in moet..


    Wat zit er allemaal in jouw tas en wat kan er echt niet ontbreken op een lange schooldag?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Sowieso mn portemonnee, haarspeldjes, etui en eten. De rest spreekt voor zich (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Schoolspullen, eten (soms alleen flesje water), mobiel, deo..


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Boeken, minilaptop met oplader, deodorant, brood, koekjes, flesje water of ranja, agenda, lenzenbakje en bril (voor het geval m'n ogen gaan irriteren door mijn lenzen), make-up, parfum, haarborstel, kauwgom, portomonee, telefoonoplader en tandenborstel+tandpasta. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:37 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Boeken, een etui en een agenda.. Oh en rekenmachine. En eten. Veel eten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Boeken, agenda, rekenmachine, portemonnee, dyscalculie verklaring + stickers, etui, flesje water en eten.


    Caution first, always.

    Boeken, agenda, schriften, etui, middageten, portemonnee, GSM, iPod en een flesje water. ^^

    Boeken, laptop + oplader, grafische rekenmachine (niet dat ik die vaak nodig zal hebben), portemonnee (gevuld met genoeg geld + pasjes/ID/etc), flesje water, agenda, etui, genoeg eten (boterhammen + koekjes), tamptons, eyeliner + spiegeltje, mobiel, iPod + oortjes, groot schrijfblok, sleutels (huis + fiets + kluisje), deo, tekenblok, en meestal heb ik ook allemaal random troep onderin mijn tas liggen.
    Dat is het wel zo'n beetje denk ik. ^^

    Sws je spullen voor school. Daarnaast altijd deo,haarelastiekjes en speldjes. Ik neem tijdens zomer) veel water mee en/of geld. Mijn Buzzypas en identiteitskaart heb ik ook altijd bij me. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Standaard: Boeken, Agenda, Etui, Portemonnee, Sleutels, Mobieltje, Maandverband, Lunch

    Extra: Extra schriften, Kladschrift om in te tekenen, Schrift voor mijn strip, Oortjes, Ipod


    Tijd voor koffie.

    # Boeken
    # Etui
    # Mobiel + oortjes
    # Map -met tekeningen en lege blaadjes
    # Schrijfmap -v de hema hele grote waar ik al mijn verhalen in schrijf/verder schrijf, notities maak voor dingen die ik thuis niet moet vergeten, quotes, leuke dingen en weet ik veel. -ik ben meestal heel luiom schriften te pakken/mee te nemen dus meestal staat die map PROPVOL met een bladzijde franse grammatica overgeschreven, een lesje latijn of iets falends van wiskunde of zo. (ik vind nooit meer iets terug, behalve dan mijn verhalen want die werk ik van achter naar voren
    # Eten - gewoon heel simpel voor 1ste pauze, 2e pauze en drinken voor beiden en tussendoor
    # Geld -voor het geval dat, ik koop er nauwelijks iets van..-
    # Biebpas -in de bieb breng ik mijn tussenuren het liefst door...
    # Dingen die ik er vergeten ben uit te halen of zo...
    # Sleutels of course

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 18:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Portemonnee, telefoon, agenda, flesje drinken, make up, pennen, markeerstiften, schrift.
    En op dit moment ook heel wat boeken. (wettenbundels enzo. -.-, maar ik neem aan dat jij die niet mee hoeft ^^)


    Bad decisions make good stories.

    Nog niks begin pas maandagxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Schoolboeken, iPod, mascara, labello, borstel, spiegeltje, paracetamol, portemonnee, een of twee flesjes drinken, brood, koek/appel, maandverband, etui, mobiel, deoderant, sleutels, schuifspeldjes en een elastiekje voor mijn haar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Schoolspullen sowieso.
    Lippenstift of lipgloss, spiegeltje, kam, elastiekje & speldjes, geld, maandverband ;p Mobiel.
    Oh, water, portemonnee en MP3-speler, vooral die laatste.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    schoolboeken, laptop, mobiel, laptop lader, eten, maandverband, deo, portemonne, ov-kaart, eten & drinken, etui, verder.. geen idee, begin maandag op nieuwe school dus zal nog wel meer bij komen haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean