• Normaal, stel ik zulke vragen niet, maar voor een keer maak ik een uitzondering aangezien ik het wel zou willen weten.
    Ik neem sinds begin juli de pil Nora 30 en ik vroeg mij af of er nog iemand hier deze neemt? Ik heb sinds ik die pil neem meer last van acne, wat ik afgrijselijk vervelend vind want ik begon er net vanaf te geraken.
    Dus neemt hier iemand nog die pil en had die ook last van meer acne of ligt dat nu eens geheel aan mij? (:

    Ik heb die niet, maar als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en een andere soort pil vragen.

    Ik slik een andere pil, maar de eerste maanden had ik ook meer last van acne. Dat is volgens mij omdat je lichaam moet wennen aan die pil, na een tijdje verdwijnt het helemaal.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    In de bijsluiter kan je misschien ook iets vinden overbijwerkingen. Bij die van mij, weet even niet hoe die heet, staat dat ke dat er wel van kan krijgen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Amused schreef:
    Ik slik een andere pil, maar de eerste maanden had ik ook meer last van acne. Dat is volgens mij omdat je lichaam moet wennen aan die pil, na een tijdje verdwijnt het helemaal.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb de prikpil, maar ik zou als ik jou was aan de dokter een andere vragen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een andere maar bij mij gingen mijn al zo weinige puistjes helemaal weg. Misschien tijd voor een andere pil?


    Miep

    Ik sik 1 of ander merkloos pil. Misschien moet je lichaam gewoon even wenen aan de pil c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan mij eigenlijk niet herinneren of ik er meer acne van kreeg in het begin. Nu in ieder geval niet, maar ik was blijkbaar er wel wat door verzwaard. Als je een nieuw voorschrift moet hebben, kan je het altijd een vragen of dat normaal is en dan schrijven ze misschien een andere voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de pil die tegen acne werkt.
    Ik kreeg van mijn oude pil ook meer acne
    en nu heb ik een baby zacht huidje