• Oman ik heb net de eerste training van het seizoen gehad. NIET NORMAAL ZWAAR. Dus het gevolg is dat ik nu heel erg moe ben haha :Y) Jullie nog iets gedaan waardoor je nu super moe bent??

    Ik heb gaan lopen vandaag. Maar daar heb ik eerder stijve spieren aan overgehouden dan moeheid, hehe.


    O, look at all the fucks I give:

    Mijn hamster heeft me de hele nacht wakkergehouden. Ik ben nu ook best moe, ja :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dagje Ikea Amsterdam. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jep, concert gister. Vannochtend verslapen, of eigenlijk mijn tijden verkeerd ingeschat waardoor ik in tien minuten me moest omkleden en al die fuck. Twee testen gemaakt maar bij de tweede was ik al zo moe dat ik hem onnodig verknald heb, sighs.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik niet. Vorig jaar was mijn laatste jaar hockey, en dit jaar wil ik zumba gaan doen. Helaas begint dat pas over twee weken want ik wil wel weer eens lekker sporten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik was enorm moe na een week volleybalstage. Een hele week 2 keer per dag trainen. Daarnaast slaap je niet erg veel dus was ik stikkapot!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Blomkvist schreef:
    Dagje Ikea Amsterdam. (cat)


    looool ja daar wordt je moe van XD


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Kletsen met mijn bijna-vriendje. Hij is zo lief. (cat)
    Belt hij me vanmorgen op om mijn stem te horen. Hihi. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja luieren in de zetel (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Barnabas schreef:
    Kletsen met mijn bijna-vriendje. Hij is zo lief. (cat)
    Belt hij me vanmorgen op om mijn stem te horen. Hihi. <3

    Aahw dat is echt super lief!

    Trainen van wat.
    en antw: van net uit mijn bed te komen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    Trainen van wat.
    en antw: van net uit mijn bed te komen

    Hockey haha.

    Barnabas schreef:
    Kletsen met mijn bijna-vriendje. Hij is zo lief. (cat)
    Belt hij me vanmorgen op om mijn stem te horen. Hihi. <3


    Aaaaaaaw ^^
    Ik wil ook zo'n vriendje !


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Gister was ik eind van de middag super moe van het ingespannen luisteren naar info over m'n opleiding en kennis maken met klasgenoten.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben ziek en heb koppijn, daar word ik moe van. :') En het feit dat ik om 2 uur 's nachts nog ging bellen met mijn vriend werkt ook niet mee.


    -