• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [morgen school :(]

    [ja, heb totaal geen zin :(]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Jawaad Malik
    Ik krom mijn vinger even en voeg er dan eentje bij om het tempo weer wat op te voeren. mijn tong laat ik rondjes en over haar clitores gaan en ik kijk door mijn wimpers omhoog naar Allie haar gezicht. Met mijn vrije hand streel ik haar zij omhoog en beland bij haar borst die ik begin te maseren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Warme golven trekken door me heen, mijn adem versnelt en ik kreun harder. Ik zit dicht bij mijn hoogtepunt. Zonder dat ik het doorheb leg ik mijn handen om zijn hoofd. Ik moet me bedwingen mijn benen niet om hem heen te doen zodat hij niet kan stoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijns. ik wist op de manier hoe ze reageerde, dat ik het nogsteeds in me had. Ik bleef doorgaan op hetzelfde tempo en en keek nogsteeds onder mijn wimpers door naar Allie om haar reactie te pijlen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kreun harder en voel de warme golven erger worden. 'Zayn, ik ga komen.' waarschuw ik zachtjes. Sommige jongens maken het liever met hun hand af. Ik weet niet of Zayn zo is of niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Kom dan.' grijnsde ik zachtjes en mijn duim nam het werk van mijn tong over. ik boog me weer voorover om haar zachtjes te kussen en haar orgasme af te wachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik begin zachtjes te trillen en kom met een hardere kreun klaar. Nagenietend sluit ik mijn ogen en kus hem zachtjes. 'Dank je.' fluister ik en streel zachtjes zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    De condoom die ik nogsteeds omhad deed ik af, legde er een knoop in en gooide hem richting de prullenbak. met een glimlach liet ik me naast Allie zakken en ik lechde de deken half over haar heen, waarna ik haar tegen me aantrok. 'Volgens mij weet ik weer hoe het moet.' grinnikte ik om terug te komen op het gesprek waar dit allemaal mee begon. en ik kuste haar.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach zachtjes en teken wat op zijn bostkast. Ik sta even op en sluit vlug zijn deur. 'Ik zou me een ongeluk schrikken als Harry of Louis hier plots morgenochtend in de kamer staan met de bedoeling om je wakker te maken.' zeg ik verontschuldigend en kruip weer tegen hem aan. 'Je bent nog steeds geweldig.' lach ik weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik.
    Ik haal mijn schouders op. Ze zouden er vroeg of laat toch wel achter komen als ik mijn mond weer eens voorbij praat. 'Je bent nog steeds geweldig.' Zegt ze dan en kruipt weer tegen me aan. ik grinnik even. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dat wel vaker hoor, maar hou wijs mijn mond en geef haareen kus. 'Mooi zo.' Grijns ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik rol met mijn ogen en kijk dan naar zijn grijns. 'Misschien moet ik maar stoppen met complimenten geven, je word er arrogant van.' lach ik en prik in zijn wang om hem te plagen. Ik weet niet waarom maar mensen kunnen er niet tegen als je in hun wang prikt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    Ik was toch maar een hoodie gaan halen. De warmte van het vuur was niet genoeg.
    Ik nam weer plaats op een boomstam en keek naar het knisperende vuur. Opeens begon ik te zingen. Gewoon, omdat ik er zin in had. Toes, van LIGHTS. Wie zin had, mocht invallen. Ze moesten maar kijken.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Zayn Jawaad Malik
    ik grinnikte even. 'Ik ben niet arrogant.' Zeg ik met een Pruillip. en ik druk een kus op haar neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Mijn neus!' klaag ik en druk dan een kusje op zijn pruillipje. 'Nu nog niet.' lach ik 'Maar misschien wel als ik complimenten blijf geven.' zeg ik grinnikend en ga met mijn hand over haar borstkast.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'nou, ik vind het anders wel leuk hoor, al die complimentjes.' grinnik ik en ik ga op mijn rug liggen. met mijn hoofd naar Allie gekanteld. om nog een keer een kus op haar neus te drukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''