• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Aan verschillende mensen deel ik handtekeningen uit en er worden ook van alle kanten foto's gemaakt. Ondertussen vraag ik me af hoe het gaat met Liam. Zou hij ondertussen al ontdekt zijn? Mijn aandacht word getrokken door een meisje blond haar en groene ogen. De gedachten dat ik haar ergens van ken word al snel verstoord door iemand iemand die verhaal aan het vertellen is. Regelmatig hoor ik mijn naam vallen, maar bij gebeurtenissen die nog nooit zijn gebeurd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik rol met mijn ogen. "Ugh.. Laat ook maar. Ik haat jullie nu al!", schreeuw ik. Boos loop ik weg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik werp nog een boze blik op de 'fans' en ren snel achter Jaymina aan. 'Jay!' roep ik. Voor ze verder gaat lopen ga ik voor haar neus staan. 'Soms haat ik ze ook, maar zo is de wereld nou eemaal. Gewoon negeren.' Ik leg een arm op haar schouder. 'Dat sommige fans nou zo gestoord zijn...' probeer ik haar gerust te stellen hopend dat het een beetje lukt.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik rol met mijn ogen. ''Ik houd van je en ik wil het echt niet door hun verpesten , weet je dat? Ik wil niet dat je mijn woedeaanvallen beleeft. Het is voor je eigen veiligheid.'', mompel ik. ''En als ik dan wegloop van iets of iemand die me irriteert of boosmaakt. Dan is dat voor jou.'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Leeyuumm?? Ik verveel me dood en ik zit nu eindelijk op de laptop ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ohja haar woede aanvallen. Ik knik. 'Zullen we dan zo naar mijn appatementgaan? Die heb ik laast gekocht voor mij, maar jij kan er ook in en als Niall wil, hij ook.' zeg ik. 'Alleen nu Niall nog vinden.' zucht ik daarna.

    {kom zo terug, ga fv op mn eigen laptop}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik knik. ''Dan moet ik wel al mijn spullen verhuizen vanaf London..'', mompel ik. Ik kijk bedenkelijk naar Liam. ''Ah , who cares. Ik heb dat appartement toch gekocht. Dus verkopen hoeft niet. Alleen verhuizen'', grijns ik. ''Maar ik wil nog een Frappucino'', zeg ik met een pruillipje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {ben er al}


    Do what people say you can't.

    [Ok.. Ik moet gaan zingen voor muziekles -.- En het is echt heeel grappig om Engelse mensen Nederlands horen praten XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik wijs naar de strabucks verderop. 'Daar kan je hem halen.' zeg ik met een glimlach. 'En fijn, ben ik niet zo alleen.'


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik voel even in mijn zakken. ''Shit.. Zeker mijn geld gelaten in het vakantiehuis'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grabbel even in mijn zakken en haal haar geld eruit. 'Ik had jou het zien neerleggen. En toen we weg gingen lag het er nog steeds dus heb ik het mee genomen.' Ik geef het geld. 'Alsjeblieft.'


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik glimlach en neem het geld aan. Ik bestel een Frapucinno en ren dan gelijk terug naar Liam. Hij zit bedolven onder de meisjes. Ik moet grinniken , maar ik vind het nog irriteren.. Dat ze je nogal op je hielen zitten.. Ik schraap mijn keel luid.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Jay!' Ik zucht, fans. 'Jullie mogen op de foto, maar....' Ik stop heel even met mijn zin. 'Jullie gaan niet apart maar in 3 groepen. Plus! Jullie vallen mijn vriendin niet meer lastig.' zeg ik streng. Met grote ogen kijken ze me aan maar gaan dan toch ik groepen staan. Eerst ga ik naar de eerste groep. dan naar de tweede en als laatste naar de derde. Zuchtend loop ik terug naar Jay. 'Fans.'


    Do what people say you can't.

    {yaaayyy, heb eindelijk THG! ga hem nu kijken dus ik kan laat reageren.}


    Do what people say you can't.