• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    We lopen in de regen door Rome. Echt raar dat het regent, maar goed. We gaan een bruidswinkel binnen en opeens bedenkt Alice zich iets. 'Mijn moeders trouwjurk.' We rennen naar de Volturi en ik neem afscheid van Alice. 'Ik zie je snel schat.' Ze geeft me een knuffel en is dan weg.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:23 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Die mensen zijn de naam Directioner niet eens meer waardig' zucht ik. 'Ze moeten zich er maar gewoon bij neerleggen. Wij hebben ook een leven'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik knik. Liam slaat zijn arm om mijn middel. Ik glimlach. "Ik haat ze nu al. Ze verstoren elk moment" Ik neem een slokje van mijn Frappucino.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Er zijn genoeg mensen die wel blij zijn voor jullie en die niet elk moment verstoren' zeg ik glimlachend. 'Richt je op die mensen en laat de rest gewoon praten. Dat is het makkelijkst'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik laat hem mijn twitter mentions zien. "Wow , de meeste meisjes gaan dan huilen ... Maar jij", mompelt Niall. Ik schud mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Dit kan gewoon niet en moet echt stoppen. Ik haal mijn telefoon tevoorschijn en begin te tweeten. 'Onthoud dat wij zijn blij dat we je kennen en dat zal ook zo blijven. De fans die moeten dat maar respecteren en anders zijn het geen echte fans'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik zit op de bank als Jane opeens binnenkomt. Ze knikt en ik loop achter haar aan. Ik krijg een zwarte cape aangereikt en trek die aan. Ik loop naar de vampier die beneden vast wordt gehouden. Ik kijk naar de vampier en weet alles over hem. Geen gave. Ik loop naar Aro. 'Geen gave,' fluister ik. De vampier wordt aan stukken gerukt en ik loop naar Jane.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik glimlach waterig. Heey , voor jullie het allemaal vragen. Ja , ik ben Liam's vriendin. En krijg ik daar haat voor? Jullie zijn zielig, tweet ik. P


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik haal mijn iPhone uit mijn zak en kijk op twitter. Hoe gaat het met jullie? xXx Volturimeisje tweet ik naar Liam, Jay en Niall.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Echte Directioners zouden blij zijn en geen haat sturen. Op momenten zoals deze word duidelijk wie fans zijn en wie niet tweet ik. Ik ben blij dat we je hebben leren kennen. Laat je niet gek maken door iedereen tweet ik naar Jay en mijn laatste tweet richt ik aan Alexa. Uh we hebben zijn betrapt en ondertussen hebben we ruzie met 'Directioners'. Verder gaat het goed en hoe is het me jou??

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { ik ga even eten. Ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Mwah.. mis je. Die fans draaien weer op hol Stuur ik terug. Ik ben blij dat ze iets laat horen. 'Zullen we zo naar huis gaan?' merk ik ineens op.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Gaat wel , beetje ruzie gehad met fans enzo XD , Jay, stuur ik naar Alex.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik mis je ook, maar ik had je toch niet laten vermoorden als ik mezelf kon opgeven? Doe de groeten aan de fans van de Volturi ^^ xXx retweet ik bij Liam. Het gaat goed met mij. Ik mis je wel, maar ik had jou toch niet laten vermoorden terwijl ik mezelf op kon geven? Veel succes met de fans en dreig maar dat ik anders kom. xXx retweet ik bij Niall. Jane geeft me eenzelfde cape als zij heeft. 'Alles in orde?' 'Ja.' 'Als er iets is, je kan naar mij of Heidi toekomen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    One Direction haat fans?

    London, 2 Augustus- De boyband One Direction die vorige maand na wat kleine ruzietjes uit elkaar is gegaan zijn ondertussen bijna allemaal gespot met nieuwe vriendinnetjes. Eerder hebben we de identiteit van Harrys vriendinnetje al prijsgegeven maar het is nu ook zeker dat Liam aan het daten is met Jaymina Garté, die nu al veel haat krijgt van de "Directioners". Dit zijn redenen voor One Direction om zich te gaan misdragen. Wat?! Jazeker. Volgens onze bronnen heeft Harry een groepje fans uitgescholden in een videotheek omdat een van hen April Josephs, zijn vriendin, sloeg. Ook Liam heeft een aantal fans streng toegesproken nadat Jaymina veel haat kreeg op twitter en hij zelf geen privacy meer kreeg. Niall is de enige die gespot is met vele fans en hen ook daadwerkelijk allemaal een handtekening heeft gegeven, alleen hij kwam naar buiten met een acht-jarig meisje. Wat gebeurd hier? Heeft One Direction hun dieptepunt bereikt?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.