• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wil een Harrystukje :Y) ik verveel me D:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Leeyyuumm??")


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Wat had ik gedaan! Ik had mensen vermoord. 'Alexa, kom.' Aro, Caius en Marcus zaten op hun tronen en ik loop rustig naar ze toe, met Jane achter me. 'Je taak is hetzelfde als die van Jane. Misschien dat ik er morgen nog iets aan toevoeg, maar dit is het nu wel.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {sorry dat ik zo laat kom, maar nu ben ik er weerrr!!!}


    Do what people say you can't.

    [Kee]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [@JustMx1D , weet jij wanneer poprocket online komt?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ben ik trouwens het enigste meisje dat makkelijker vrienden wordt met jongens dan meisjes? Haha xd :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    (Ben ik trouwens het enigste meisje dat makkelijker vrienden wordt met jongens dan meisjes? Haha xd :Y) )

    [Nee, ik had op de basisschool alleen een jongens als vriend. Nu ga ik om met een jongensachtigmeisje.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    RememberYoux schreef:
    [@JustMx1D , weet jij wanneer poprocket online komt?


    {nope, sorry}


    Do what people say you can't.

    (Liam kan op Jay reageren? Ik verveel me...)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    'Aww.. oke, laten we voor de vorm dan toch maar een film meenemen. Ik heb the Hunger Games nog niet gezien. Hij lijkt me wel cool.' Ik pakte de film uit de rekken. 'En nu gaan we snacks scoren.' Ik rende als een klein kind op de vriezer af. 'Strawberry Cheesecake is lekker. Oh kijk! Starbucks ijskoffie. Ik neem ook nog eeen paar zakken chips mee. Welke vind jij lekker? Ik vind Barbeque Ham lekker. En ehh.. Oke misschien moet je ook nog wat tijd geven om te kiezen haha.' Ik keek April aan die me raar aan stond te kijken met een blik van "vreetzak" maar "I love you". 'I love you.' zei ik toen maar.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Sorry late reactie had veel huiswerk. Rot school. Maar goed nieuws ik mag mijn haar heel donker bruin verven met een rode pluk of rode dip dye. :) *happy*]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    {ohja sorry, was fv ofline maar q-let stond nog aan.}


    Do what people say you can't.

    xMHoran schreef:
    Jaymina Garté
    Ik zucht weer en kijk door het vliegtuig. Jasper en Emmett achter ons. ''O wee als je durft die mensen leeg te zuigen'', mompel ik tegen ze. Ik had mijn pistool niet bij me. Hopelijk dat de ouders van Liam niet té bezorgd over ons zijn en mijn pistool niet vinden tijdens een grote schoonmaak.


    Liam Payne
    'Vas Happnin?' doe ik Zayn na. 'Je kijkt een beetje bezorgd.' Ja oke dat snap ik best, Alex zit nu bij de Volturi! 'Hoe dom kun je zijn Liam? Je denkt gewoon niet aan haar!' zegt een stem in mijn hoofd. 'Sorry.' mompel ik. Jay kijkt me raar aan. 'Niks.' zeg ik snel. Ik staar een beetje uit het raam,


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Oja, Alexa. Je taak gaat toch verandert worden. Ik wil dat jij vanaf nu nagaat welke vampieren goed zouden kunnen zijn voor de Volturi.'
    'Het spijt me jongens,' stuur ik naar Liam, Niall, Jasper, Emmett en Jay.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen