• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

Rollen:

One Direction

Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx

Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.

-Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

{sorryyy was ff weeeggg maar Q stond nog aan =)}

Do what people say you can't.

Alexa Lorraine Payne
    'Nee Jay, ik wil jou en de anderen veilig hebben. Als ik dan bij de Volturi moet, dan is het zo.' 'Slim meisje.' Aro klapt sarcastisch in zijn handen. 'Het is een wonder. Zo'n mooie aanwinst voor ons, vlak voor mijn neus.'

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Liam Payne
    Ik zit vast gemaakt dus ik kan niks doen. Maar als ik dat kon. Dan waren die mensen, nouja mensen, nog lang niet jarig! 'Je blijft met je tegels van mijn zusje af!' schreeuw ik woedend. Ik word strakker vast gemaakt. 'Oke' piep ik. Mijn handen knellen bijna af. Ik krijg nog een woedende blik van Aro voor dat ik flauw val van de pijn.

Jaymina Garté
    "En wat als ik jouw niet kwijtwil?", piep ik. "Je beschermd me als ik het zelfs nodig heb! Ik wil je niet kwijt. Ookal ken ik je niet zo goed..", piep ik. P

I don't want you to die, I want you to suffer.

[Ik reageer morgen met Niall aangezien ik nu weg moet doegg]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Alexa Lorraine Payne
    'En wat moet ik dan Jay? Moet hij jullie dan vermoorden? En maak verdomme mijn broer niet zo strak vast.' Ik wil naar ze toerennen, maar Aro pakt mijn pols vast. 'It's time to choose sweetheart.' Ik kijk naar Jay, Liam, Niall, Emmett en Jasper.

Jaymina Garté
    "Doe dat ding losser!", schreeuw ik. "Ik offer mezelf wel op. Liam kan dat nu niet weten omdat hij van de wereld is.", mompel ik.

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:54 ]

{Liam nog even buiten bewust zijn houden? of moet hij wakker worden?}

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:00 ]

Alexa Lorraine Payne
    'Nu kiezen Alexa.' Ik kijk angstig naar Emmett en die knikt me verdrietig toe. 'Ik doe het, maar laat hen dan gaan.' Ik kijk naar Marcus en Caius. 'Welkom bij de Volturi Alexa Lorraine Payne.' Ik ren naar mijn vrienden toe en maak ze los. 'Het spijt me,' fluister ik. Ik geef Liam aan Niall en geef Emmett en Jasper een knuffel. 'Kom me zo vaak mogelijk opzoeken Jazz,' fluister ik. 'Natuurlijk.' Hij geeft me een kus en loopt dan weg.

Jaymina Garté
    Ze laten me los en ik ren naar Alex. "Je hoeft dit niet te doen he?", piep ik.

Alexa Lorraine Payne
    'Jawel Jay. Ik moet dit doen. Anders ga jij dood, en dat wil ik niet.' Ik knuffel haar nog een keer, maar dan moet ze weg. Ik ga op de grond zitten en heb zin om te huilen. 'Alexa, wil je wat tijd alleen?' 'Nee. Ik ben lid van de Volturi nu, ik ben geen watje.' 'Oké, dan zal ik je vanavond je taak uitleggen. Je mag nu naar je kamer gaan. Jane zal je brengen.' Ik volg Jane en zie een zwart met witte kamer, bijna een exacte kopie als die van bij mij thuis. Alleen in plaats van een bed staat er een grote bank.

{ik ga, ben morgen om half 1 uit dus dan ben ik er weer =) doeiii}

[schrijf zo een April stukje]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

April Josephs
    Een warm gevoel ging door mijn arm toen Harry mijn hand vast pakte. Ik knik hevig als hij het over de films heeft. Er zijn een paar meisjes die enorm jaloers naar ons kijken. Ik glimlach vriendelijk naar ze, waarna ik moeite moet doen om niet in lachen uit te barsten. Ik kijk verliefd naar Harry. 'Weet je, eigenlijk maalt het meniks uit welke film we kijken, als het maar met jou is.'

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

JustMx1D schreef:
    {ik ga, ben morgen om half 1 uit dus dan ben ik er weer =) doeiii}

[Ik ben vandaag lekker om kwart over 11 uit :P]