• Hello awesome person who is reading this! Ik zat eens te denken; of ik ben blind aan het worden of er zijn niet zo veel RPG's over Justin Bieber? D: Dus ik dacht dat jullie misschien leuke/originele ideeën hadden?

    Idk het enige idee dat bij mij te binnen schoot was één of andere tv-show waarin de jongen of het meisje wordt gekozen wie mee mag zingen bij Justin's tour of iets in die soort.

    Tell me your ideaaaa.. Anyone? :')


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Niemand?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Sorry, geen idee...
    Ik heb nog nooit aan een RPG meegedaan, dus ik weet ook niet goed hoe het werkt..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Leuk idee ;)
    En misschien kan Justin Bieber nog wel op tour met iemand bekends en kunnen Jazmyn en Jaxon ook mee ;)


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Doen dan of niet?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    WlNGS schreef:
    Sorry, geen idee...
    Ik heb nog nooit aan een RPG meegedaan, dus ik weet ook niet goed hoe het werkt..

    Het is gewoon dat meerdere mensen meeschrijven aan één verhaal..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Het is gewoon dat meerdere mensen meeschrijven aan één verhaal..


    Maar wil je de meer gedetaïlleerde uitleg, klik hier


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.