• Ik zag deze foto en ik vond hem namelijk prachtig. maar ik heb dus geen idee hoe je dat doet. Hier is de foto:



    Ik bedoel die glinsteringen in dat hand. Hoe doe je dat? Alvast bedankt alweer ;3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:32 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Strider schreef:
    (...)
    Ik voel me een beetje beledigt. (cat)
    Gimp is super handig en simpel. Ik snap nog niets van photoshop, maar dat komt ook nog wel.


    De nieuwe versie van Gimp is wel kut, nu kan ik geen nieuwe brushes toevoegen =(


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zal proberen met GIMP , bedankt


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Namstar schreef:
    (...)

    De nieuwe versie van Gimp is wel kut, nu kan ik geen nieuwe brushes toevoegen =(

    Huh, hoezo niet? Ik kan het nog gewoon..

    Inperfection schreef:
    (...)


    Voor wat te downloaden ? of online? of kost het geld?


    Gratis downloaden (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Broadfields schreef:
    Het zijn geen glitters, maar sterren. Waarschijnlijk heeft hij eerst een goede foto gezocht, daarna zo op de foto gaan staan, dat het goed past en vervolgens de foto's geblend.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Je kan normaal een versie van photoshop downloaden, maar dan kan je er maar 30 dagen op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Je kan normaal een versie van photoshop downloaden, maar dan kan je er maar 30 dagen op.


    Heb je link? Wat gimp werkt echt niet ;$


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Inperfection schreef:
    (...)

    Heb je link? Wat gimp werkt echt niet ;$
    Nope, ik heb gewoon photoshop staan, maar je kan dat wel op het internet vinden als je dat gewoon googled.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat kan je ook op Picnick :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Dat kan je ook op Picnick :Y)


    Picnik bestaat niet meer..nog iemand een idee?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    *kon haha sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij is er nu picmonkey en befunky


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Dat kan je ook op Picnick :Y)

    Hoe wilde je dat voor elkaar krijgen met picnik?
    Je kan picnik nog gebruiken via picasa.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb trouwens ook een paar van zulke foto's op mn laptop staan, als je wil kan ik ze hier vanavond wel ff neerzetten?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik snap echt geen ene hol van Gimp, maar dit was een van de weinige dingen die ik wel kon, haha. Ik weet niet welke versie je hebt, maar je moet zoeken naar filters > licht en schaduw > supernova.


    i put the fun in funeral