• Die mensjes zijn belachelijk^^ Ok, ik zou ook jaloers zijn fzo (heel eerlijk zou iedereen dat wel zijn) maar ja, da's leuk voor haar, dus laat ze maar doen eh^!

    <3

    ik begin zo door te hebben dat iedereen op quizlet hen kan bereiken via iets of iemand --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Volgens mij is backstage gaan niet zo speciaal, ik ben het ook al eens geweest ^^ en je ontmoet de artiesten echt niet hoor ö

    Nee meestal is het toch foto bla bla enzo. like, totaal 5 minuten.
    En als je voor echte zaken komt, like besprekingen praat je toch meestal met Dave enzo. =)

    Maar iedereen die zegt dat ze backstage komen doordat hun ouder werkt bij de concerthal ofzo, liegt. True maybe kunnen ze het gebouw in komen. Maar bij de band kom je niet. ;)
    Leer mij de beveiliging van TH kennen. :'D

    ik vind het gewoon oneerlijk.
    als je geld hebt kan opeens alles.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Nee meestal is het toch foto bla bla enzo. like, totaal 5 minuten.
    En als je voor echte zaken komt, like besprekingen praat je toch meestal met Dave enzo. =)

    Maar iedereen die zegt dat ze backstage komen doordat hun ouder werkt bij de concerthal ofzo, liegt. True maybe kunnen ze het gebouw in komen. Maar bij de band kom je niet. ;)
    Leer mij de beveiliging van TH kennen. :'D
    Jij, de beveilliging van TH?

    Nee niet zo, maar ik weet hoe ze te werk gaan, en dat niemand erdoor komt.
    Echt niet. :')

    nooit gehoord van het spreekwoord 'leer mij ...-naam-... kennen'?
    Anw ik ga maar dit topic uit ofzo :')

    Nee niet zo, maar ik weet hoe ze te werk gaan, en dat niemand erdoor komt.
    Echt niet. :')

    nooit gehoord van het spreekwoord 'leer mij ...-naam-... kennen'?
    Anw ik ga maar dit topic uit ofzo :')
    Ik snap hem al, ik dacht trouwens 4maart ook dat ik erdoor kwam, omdat de buurman van mijn bf daar werkt, en ik met haar naar dat concert ging. Nou, niet dus. Je krijgt hooguit een handtekening via een neef/tante/ma/pa of whatever.

    je bent gewoon belachelijk als je zoiets doet hoor mensen "zogenaamd" vermoorden omdat ze dingen kunnen doen en dingen krijgen die jij nie hebt nou dat is toch onzin

    (...)Ik snap hem al, ik dacht trouwens 4maart ook dat ik erdoor kwam, omdat de buurman van mijn bf daar werkt, en ik met haar naar dat concert ging. Nou, niet dus. Je krijgt hooguit een handtekening via een neef/tante/ma/pa of whatever.

    Inderdaad ;)

    Je hebt helemaal niets aan backstage, zeker bij Tokio Hotel niet. Die jongens zijn uitgeput, en als je geen meet & greet heb gewonnen mogen ze het weigeren dat jij met ze wilt praten.


    Life is hard and then we die

    K GA MET JE MEE BS =D


    Lalalalalalalala.

    anyways; dat backstage is gwn leuk voor mensen die dat mogen ^^ en ja ik zou dan wel jaloers zijn:XxD but; dat met dat wassenbeeld vindk een beetje onzin :')
    je kan betere dingen voor je geld krijgen en dat meen ik serieus x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oehh ik haat haar nie.. vind het alleen maf da se een wassenbeeld neemt vn tom O_o wie wil da nou ? O_o oke.. ik mis. want dan kank hem opmake (nerd) mr meer ook nie x3


    We can only learn to love by loving.

    Oehh ik haat haar nie.. vind het alleen maf da se een wassenbeeld neemt vn tom O_o wie wil da nou ? O_o oke.. ik mis. want dan kank hem opmake (nerd) mr meer ook nie x3




    whaahahaha[/komt niet meer bij]


    xD kom even op msn jij,ik ben een msn meeting aan het organiseren n__n


    Lalalalalalalala.

    öööEen kind mag van haar vader backstage bij TH ööö
    Laat ik haar gaan haten, want strax ziet Bill haar, en dan vindt ie haar leuk, en dan krijgen ze iets met elkaar en gaan ze tr0uwen en leven n0g lang en gelukkig...ö en dan wordt ik jaloers,, ik m0et dat v0orkomen..=0
    Drm ga ik haar meteen verm0orden..=.=''
    Oke mensjes, let niet op mijn domme reactie..='] ben gwn melig x'3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.