• Een nieuwe laptop/netbook want de accu van de laptop die ik nu heb gaat steeds sneller leeg. Dat is weliswaar mijn eigen schuld, daar kwam ik vandaag achter en ik kan wel een nieuwe accu kopen maar een nieuwe laptop/netbook is ook wel leuk.

    De laptop/netbook die ik had gevonden is niet in de buurt verkrijgbaar dus ik moet op zoek naar een andere.

    p.s (voor de mods) als het topic niet goed staat, sorry maar ik wist in welk ander forum ik hem moest zetten

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:15 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik heb haar al overtuigd, als ik de helft betaal krijg ik misschien nog een verjaardagscadeau en als zij hem helemaal betaalt niet. Maar ik wilde sowieso al de helft betalen.

    Welk besturingssysteem heeft de laptop die jij hebt besteld?

    Ah, zo.
    Windows 7 Home Premium.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Ah, zo.
    Windows 7 Home Premium.


    Ik moet op zoek naar een andere, helaas.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik moet op zoek naar een andere, helaas.

    Hoezo? Ik heb nu een Eee PC 1225B van Asus, maar die kost wel wat meer dan de Aspire One 722, jammer genoeg.


    Ex astris, sciencia

    Je kunt de accu toch vervangen? Of zit ik nu verkeerd?
    Ik heb nu in elk geval de Acer Aspire One, en ik ben er dik tevreden mee :')

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:20 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Utlapa schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik heb nu een Eee PC 1225B van Asus, maar die kost wel wat meer dan de Aspire One 722, jammer genoeg.


    De Acer Aspire One 722 is niet bij mij in de buurt verkrijgbaar, erg lastig en er was dan wel eentje die er veel op leek van hp maar die is ook niet in de buurt verkrijgbaar.


    Physics is awesome

    Aurorae schreef:
    Je kunt de accu toch vervangen? Of zit ik nu verkeerd?
    Ik heb nu in elk geval de Acer Aspire One, en ik ben er dik tevreden mee :')


    Dat kan wel maar een nieuwe laptop/netbook is ook wel leuk. Deze heb ik nu twee jaar en hij is wel goed maar ja ik wil ook wel eens een andere.


    Physics is awesome

    Twee jaar maar, dan zou je eigenlijk normaal nog wel even met die laptop door kunnen. De mijne is drie jaar, maar ik koop een netbook omdat ik te weinig geheugen van de originele schijf over heb ipv 300/400 gb heb ik nu in totaal nog maar 129 gb over, ik heb ook maar 36 a 40 minuten van mijn batterij over.. Maar, een laptop koop je niet omdat je een andere wilt, vooral omdat het een hele investering is. Je koopt een andere laptop omdat je oude stuk is of om een of andere reden er niet meer door kan.
    Dan kan je beter een nieuwe batterij kopen, of vaker op de kabel werken.

    No offence, maar dat vind ik dan een slecht idee.


    Ex astris, sciencia

    Hmm. Ik heb een Acer Aspire 7551. Maar het is een nadelig iets, omdat ik hem naar school moet meenemen, en hij is 17.3 inch. En Dan heb ik een grote tas nodig. Maar voorderest is hij leuk, en mooi, en hij werkt goed, en snel.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Utlapa schreef:
    Twee jaar maar, dan zou je eigenlijk normaal nog wel even met die laptop door kunnen. De mijne is drie jaar, maar ik koop een netbook omdat ik te weinig geheugen van de originele schijf over heb ipv 300/400 gb heb ik nu in totaal nog maar 129 gb over, ik heb ook maar 36 a 40 minuten van mijn batterij over.. Maar, een laptop koop je niet omdat je een andere wilt, vooral omdat het een hele investering is. Je koopt een andere laptop omdat je oude stuk is of om een of andere reden er niet meer door kan.
    Dan kan je beter een nieuwe batterij kopen, of vaker op de kabel werken.

    No offence, maar dat vind ik dan een slecht idee.


    Als ik mijn laptop twee uur aan de oplader heb gehad, heb ik maximaal een half uur zonder oplader nu. Het geheugen is nog wel voldoende maar met de kabel werken vind ik nogal lastig, ik heb al twee jaar draadloos internet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:50 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik moet op zoek naar een andere, helaas.


    Waarom bestel je hem niet online? Das een stuk makkelijker dan naar de winkel gaan en hem weer mee terug nemen.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Waarom bestel je hem niet online? Das een stuk makkelijker dan naar de winkel gaan en hem weer mee terug nemen.


    Omdat bijna alle winkels verzendkosten maken en die bieden hem aan voor 369, dixons bood hem aan voor 300 maar die verzend niet.


    Physics is awesome

    Hmm... de mijne kan 7 uur mee zonder oplader.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    (...)
    Als ik mijn laptop twee uur aan de oplader heb gehad, heb ik maximaal een half uur zonder oplader nu. Het geheugen is nog wel voldoenden maar met de kabel werken vind ik nogal lastig, ik heb al twee jaar draadloos internet.


    Nouja, als ik jou was zou ik geen nieuwe kopen dan. Dan kun je namelijk ook gewoon met een nieuwe accu toe. Het blijft natuurlijk jouw keuze, maar eerlijk gezegd zou ik het zonde vinden om daar dan zoveel geld aan uit te geven.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik zou geen nieuwe accu maar gewoon een nieuwe laptop kopen want een nieuwe accu is ook best wel duur.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    WOw!
    Je hebt precies hetzelfde aan de hand gehad als ik deze week! Scary (;
    De accu van mijn laptop ging ook sneller en sneller plat tot mijn laptop niet meer zonder batterij kon. Nu is dus ook de batterij kapot gegaan. Ergens vanbinnen . Om dat te maken kostte het evenveel als een nieuwe kopen dus dat heb ik gisteren gedaan. Ik heb ook een netbook gekocht. Wel een acer. Ik ben nu aan het wachten op een telefoontje van de winkel dat ik hem mag gaan halen. Ik zit hier echt te popelen tot ik hem eindelijk kan gebruiken.

    Maar waar wil je hem voor gebruiken? Een netbook is heel handig , maar je kan er geen cd's in steken dus ook geen spelletjes spelen.
    Nu ja, een netbook is handig voor sommige hangt ervan af waar je een laptop voor gebruikt.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:43 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~