• Ik stond al een aantal weken op de wachtlijst voor een baantje en nu ben ik gebeld dat ik zaterdag een dagje mag proefwerken en ik vind het nu al spannend.
    Ik ga werken op de markt, groente en fruit verkopen.
    Tips?
    Edit: Ik ben net terug, ik heb ongeveer 4,5 uur gewerkt en ik ben 20 euro rijker. Het ging hartstikke goed, het is best leuk werk. Over twee weken ga ik een hele dag werken (volgende week kan ik niet), dat is van hafl 8 tot half 9, dat wordt nog wat

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 13:44 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk!!
    Ik heb nog nooit een baantje gehad xD


    -

    Luid en duidelijk klanten aanspreken, beetje zelfvertrouwen proberen uit te stralen en verder gewoon goed opletten hoe alles in elkaar steekt. Veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Spannend! En niet verlegen zijn. Dat werkt niet echt op de markt.


    Til hug og blod.

    Cydonia schreef:
    Luid en duidelijk klanten aanspreken, beetje zelfvertrouwen proberen uit te stralen en verder gewoon goed opletten hoe alles in elkaar steekt. Veel succes!

    Cydonia schreef:
    Luid en duidelijk klanten aanspreken, beetje zelfvertrouwen proberen uit te stralen en verder gewoon goed opletten hoe alles in elkaar steekt. Veel succes!


    Bad decisions make good stories.

    Spanned zeg (:
    Ik ga binnekort ook weer solliciteren
    Had ik al eerder gedaan en ze wilden me uitnodigen voor een gesprek, maar het ging niet door omdat ik 2 weken na het gesprek nog beschikbaar moest zijn om te werken, maar toen was ik op vakantie
    Heel veel succes in ieder geval
    en probeer zelfvertrouwen uit te stralen, dat werkt meestal goed (:

    Gaaf! Mag je dat al op die leeftijd? Wel leuk natuurlijk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk, veel succes!
    Ik heb de eerste twee weken van deze maand gewerkt en de enige tips die ik je kan doorgeven zijn: gewoon kalm blijven, doen wat er van jou gevraagd wordt en natuurlijk zelfvertrouwen uitstralen c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Blomkvist schreef:
    Gaaf! Mag je dat al op die leeftijd? Wel leuk natuurlijk!

    Officieel niet, maar ik wordt over 7 weken 15


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FabiLouis schreef:
    Wat leuk!!
    Ik heb nog nooit een baantje gehad xD


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het ging goed!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FabiLouis schreef:
    Wat leuk!!
    Ik heb nog nooit een baantje gehad xD


    Als oppassen niet mee telt.


    Life is full of fake people

    FabiLouis schreef:
    Wat leuk!!
    Ik heb nog nooit een baantje gehad xD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lekker sociaal. :')
    Wel vind ik dat je weinig verdient.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.