• Oke, ik vraag me af wat jullie er van vinden.

    Ik woon nu al bijna 3 maanden in Italië voor stage. Heb ontzettend leuke tijden gehad en ook iets minder.
    Het leukste is dat ik hier een ontzettend leuke jongen heb leren kennen! Het begon als gewoon leuk, maar is nu zo dat we echt met elkaar verder zouden willen.

    Hij woont alleen in Engeland. Wat dus lastig gaat worden met elkaar zien. Hij komt waarschijnlijk wel naar Nederland in oktober. Hij is helemaal gek van mij en ik denk dat hij echt wel een relatie met mij wilt. Ik heb alleen net een hele slechte relatie achter de rug en maak daar nog de nasleep van mee. Met een depressieve ex en alles wat daar bij hoort. Ik ben dus best terughoudend geworden wat relatie's betreft.

    Wat zouden jullie doen? Echt iets serieus beginnen of niet? Ik wil het aan de ene kant heel graag omdat ik me er wel goed bij voel. Aan de andere kant ben ik heel bang me weer echt open te stellen voor iemand op zo'n manier.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zal gewoon op je gevoel afgaan het hem uitleggen. Als hij echt into jou is, snapt hij het vast wel. En je kan het toch altijd proberen? (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gewoon doen. Vertel desnoods aan die jongen over jouw vorige relatie. Hij zal er vast begrip voor hebben (hij vindt je leuk, dus dat moet wel).
    Dalijk neem je geen relatie en dan heb je er misschien spijt van. Dat is ook zonde.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik zal gewoon op je gevoel afgaan het hem uitleggen. Als hij echt into jou is, snapt hij het vast wel. En je kan het toch altijd proberen? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou het wel proberen. Je moet het niet vergelijken met je ex en jullie voelen allebei hetzelfde, toch? Hij wil helemaal naar Nederland komen. Dat is toch super lief :D Je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.
    Het is moeilijk om je na een rot relatie weer open te stellen, maar probeer het gewoon. Misschien loopt dit wel heel anders en zijn jullie heel lang gelukkig samen? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Get it girl (:
    Vertel hem gewoon wat je dwarszit en volg je gevoel!
    Good luck!(H)


    Tijd voor koffie.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik zal gewoon op je gevoel afgaan het hem uitleggen. Als hij echt into jou is, snapt hij het vast wel. En je kan het toch altijd proberen? (:


    26 - 02 - '16

    Dai5y schreef:
    Gewoon doen. Vertel desnoods aan die jongen over jouw vorige relatie. Hij zal er vast begrip voor hebben (hij vindt je leuk, dus dat moet wel).
    Dalijk neem je geen relatie en dan heb je er misschien spijt van. Dat is ook zonde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dai5y schreef:
    Gewoon doen. Vertel desnoods aan die jongen over jouw vorige relatie. Hij zal er vast begrip voor hebben (hij vindt je leuk, dus dat moet wel).
    Dalijk neem je geen relatie en dan heb je er misschien spijt van. Dat is ook zonde.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik zal gewoon op je gevoel afgaan het hem uitleggen. Als hij echt into jou is, snapt hij het vast wel. En je kan het toch altijd proberen? (:


    Life is full of fake people

    Bedankt voor jullie reacties!(flower)

    Ik denk dat ik eens goed met hem ga praten. Ik heb hem al wel wat verteld erover maar niet het hele verhaal.

    Ik denk dat ik daarna ga kijken hoe het is als hij overkomt.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!