• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Damn, hij laat me nog echt vallen ook. Ik houd mezelf heel stil en heb nog op tijd adem gehaald. Ik zak langzaam naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Als ik zie dat ze niks doet begin ik me ongerust te maken. Ik had verwacht dat ze wel zou zwemmen. Ik zie dat ze bijna bij de bodem is en ik duik soepel in het water. Arg, koud! Ik neem Alison mee naar boven en trek haar op de kant.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Een glimlach verschijnt op mijn lippen als ik beweging in het water voel. James neemt me mee naar boven en trekt me op de kant. De glimlach is er nog steeds maar ik houd mijn ogen gesloten. Tijd voor mond op mond beademing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zie dat ze haar ogen niet opent en ik word nog ongeruster. Ik heb haar toch niet vermoord, he? Wat heb ik ook al weer geleerd bij de reddingslessen? Owja, mond op mondbeademing. Ik buig voorzichig naar haar toe. Ik knijp haar neus zachtjes dicht en open haar mond. Dan druk in de mijne op die van haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen als hij me echt mond op mond. Ik glimlach tegen zijn lippen en open mijn ogen en haal zijn hand weg bij mijn neus en kus hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik schrik me dood als Alison plotseling begint te lachen, mijn hand weg haalt en me kust. Meteen daarna verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik dacht dat je dood was.' mompel ik en dan kus ik haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet glimlachen om zijn woorden en ook als hij me kust. Hij kust verdomd goed. En dat voor een jongen die ik pas een paar uur ken. Het voelt eigenlijk wel goed, je moet toch iets te doen hebben als je ontvoerd bent. En daarbij is James een leuke jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik voel dat ze glimlacht en daardoor glimlach ik ook. Ik til haar overeind, zodat ze zit, en sla mijn armen om haar heen. Ik grinnik als ik merk dat we nogsteeds alleen ons ondergoed aan hebben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij tilt me overeind en slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn armen rond zijn nek en ga met mijn hand door zijn haar. Ik hoor hem grinniken. Ik bedenk me waarom en dan weet ik waarom. We hebben alleen ondergoed aan. Ik verbreek de kus lachend. En kijk naar James. 'Die vierentwintig uur zijn wel vol te houden,' zeg ik mrt een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Die vierentwintig uur zijn wel vol te houden.' hoor ik haar met een lachje zeggen. Ik grijns even. 'Ja, gemakkelijk.' zeg ik. Is het eigenlijk vreemd om iemand te zoenen die je pas een paar uur kent? Ach, wat maakt het uit? Ik druk mijn lippen weer op die van haar en sluit mijn ogen weer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik moet gaan): ik ben vanavond weer terug^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Baayybbaaayyy ^^]

    Alison Love
    Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik ga wat dichter bij hem zitten zodat ik het warmen krijg. Aangezien James me er nog een keer had ingegooid. Gelukkig is James lekker warm. Hij heeft lekkere lippen. En zijn lichaam is gespierd. Tot nu toe heb ik geen minpunten ontdekt aan James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er, weer terug van school (clown)]

    [Die clown is eng D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)]