• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (herkenbaar:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik knik even en ga wat dichterbij zitten. Maar vampieren kunnen toch in een vleermuis veranderen? En weerwolven heel hoog springen? En heksen op een bezem vliegen? James, kom op man! Je bent toch geen kleuter van 3? Vampieren, weerwolven en heksen bestaan helemaal niet. Jij bent echt een sukkel, een held op sokken! Onee, niet hij weer! Altijd als ik bang was kwam er een stemmetje in mijn hoofd die me ging uitschelden. Nu viel hij nog mee. Ik wist zelf natuurlijk ook wel dat hij gelijk had alleen ik vond het gewoon eng, kan ik er iets aan doen? Ja, dat kan je! Opgroeien! Klein kind! Je bent echt niks waard! Dat meisje gaat je straks uitlachen! ik zucht even en neem weer een slokje cola. Ik ben blij dat die stem niet altijd in mijn hoofd zit.


    Alison Love
    James is wat dichter bij me komen zitten en zwijgt dan. 'Niets om je zorgen over te maken,' zeg ik met een lieve glimlach. Ik drink verder van mijn cola. 'En anders gaan we gewoon zo slapen zodat je er niet meer aan denkt ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ja is goed.' mompel ik. Ik kijk naar het zwembad. Was dat een hand die uit het zwembad stak? Nee, natuurlijk niet! Jij bent echt dom he? Het zou me niks verbazen als je familie blij is dat je weg bent! Ik heb echt medeleiden met dat meisje. Vierentwintig uur met jou buiten! Wie overleeft dat nou? Ik zou mijn kleren trouwens maar eens gaan aan doen als ik jou was. Je bent zo echt niet stoerder ofzo hoor! Ik drink mijn cola leeg en zucht even. Ik kijk Alison aan. Zou ze me echt niet overleven? Nee, mag ik de begravenisondernemer zijn? Ik sla hard op mijn hoofd. 'Auw..' mompel ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Waarom slaat hij zichzelf. Ik sta op en ga recht voor James zitten. 'Vertel op, wat is er aan de hand?' vraag ik dan aan hem. Hij lijkt telkens in gedachten. Alsof hij in tweestrijd is? Ij weet het niet. Misschien dat ik hem wel kan helpen. Ik kan in iedergeval een poging doen. 'En als je het niet wilt zeggen dan kan ik je ook niet helpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zucht even en bijt op mijn lip. Haha, vertel haar maar lekker dat je een zestienjarige jongen bent die bang is in het donker. Dan haat ze je heel erg, net als de rest van de wereld. ik negeer de stem en zeg 'Ik ben bang in het donker en ik denk dat ik een schizofeen ben. Iemand die stemmetjes hoort.' ik kijk even naar de grond. Haha, leuk dat je dat ook verteld. Misschien mag je dan eindelijk naar een gekkenhuis. Ik ben best wel bang hoe ze gaat reageren. Goh, jij bent overal bang voor. Idioot!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach naar hem en pak zijn hand. 'Die angst moet je relativeren. Als je deze nacht voorbij bent, dan leef je nog. Dus weet je dat de nacht eigenlijk mooie dingen kan hebben. Zoals de sterren.' ik kijk naar James. 'En ik denk niet dat je schizofreen bent aangezien die stem dus alleen in je hoofd zit, en ik niet een andere persoonlijkheid van je zie.' jk glimlach. 'Ik denk dat die stem voorkomt uit je angst.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik knik even. 'Eigenlijk best dom dat ik bang ben in het donker. Ik ben verdomme 16!' zeg ik zacht. 'En misschien heb je gelijk over die stem.' ik moet al een tijdje aan Smeagol van Lord of the Rings denken. Haha! Gollum! Gollum! Kijk nu lijk jij op hem. Net zo lelijk! 'Ik heb die stem alleen als het donker is.' zeg ik. Je denkt toch niet dat ik overdag ook bij je wil blijven he? Ik vind 's nachts al erg genoeg. ik kijk even naar Alison, ze was echt heel aardig. Stiekem zit je al in een gekkenhuis en zijn al die mensen verzorgers. Dat meisje heeft gewoon medeleiden met jou. ik glimlach even ondanks de stem.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Mist Tom me? Hoopt hij dat ik gevonden word? Heeft hij een vriendin? Een jaloers, verdrietig gevoel neemt plaats in me en ik bijt op mijn lip.
    Ik wil Tom zien. Ik moet Tom zien.
    Ik kruip naar de tv en maak hem aan. Ik zet het op het nieuwskanaal en zie dat het gaat over ons, de ontvoerde tieners. Deze keer interviewen ze de vrienden.
    Ze zijn precies bij mij, er verschijnen foto's van mij. Foto's die gemaakt zijn door mijn camera.
    Als eerst een foto waar ik met Noel op sta, nou ja, ik draag hem op mijn rug. Daarna een foto van mij alleen, ik had de foto gemaakt uit pure verveling. En als laatste een foto can mij en Tom, terwijl we omhelzen. Zijn warrige bruine haren, zijn lieve bruine ogen en hoe hij precies dezelfde lengte heeft.
    Dan komt Tom in beeld, ik heb hem nog nooit zo..kwetsbaar gezien na zijn vaders dood. Langzaam, laat ik mijn rechterhand over zijn gezicht glijden en ik begin te huilen. Hij vertelt van alles, van hoe ik op zijn rug sprong tot hoe we altijd samen lachten.
    Ik maak dan de tv uit en rol me op tot een balletje, wieg mezelf heen en weer en huil, tot ik niet meer kan.
    Waarom kan Tom nu niet bij me zijn? Dan had ik nog lol en zou ik heel misschien accepteren dat ik niet weg kom.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:56 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Love
    Ik glimlach naar hem. 'Als hij er alleen in de nacht er is, zal hij wel verbonden zijn met je angst,' zeg ik dan. Ik geef een kneepje in zijn hand. 'En daarom gaan wij samen deze nacht doorkomen,' zeg ik met een lachje. En ok druk een kus op zijn lippen. Daarna kijk ik hem weer aan. Het is heel simpel, als hi over zijn angst heen komt, verdwijnt de stem. Easy as hell.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet naar school vandaag, dus ben pas rond 3 uur online. Baaybaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (doeei! Tot vanmiddag!)

    James van Briel

    ik glimlach even. Vindt ze me echt geen watje of vertelt ze dat alleen niet? Natuurlijk vindt ze jou een watje, wie vind dat nou niet? Ze geeft me een kus en kijkt me weer aan. Waarom kuste ze ze? Is het je moeder ofzo? Onee, die zit nu met ke zusjes en broertje een groot feest te houden omdat jij weg bent! ik kijk even naar het huis. Was dat een schim? Ja, hij gaat je opeten! Ik trek mijn knieën op en grijns even. Wedden dat ze me straks gaat uitlachen? Jep, ik weet wel zeker dat ze dat gaat doen. Welke zestienjarige is er nou inhemelsnaam bang in het donker? Ga gewoon weg! Je irriteert me.Waarom zou ik? Het is hier net zo grappig. 'Dankje.' zeg ik zacht tegen Alison.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach als hij dankje zegt. 'Just speaking my thoughts,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem maar ga dan weer naast hem zitten. Ik neem een slok van mijn cola terwijl ik over het water kijk van het zwembad. Het zachte briesje wat is opgestoken zorgt ervoor dat het water een beetje beweegt. Het is wel geruststellend. Ik kan het nooit zo goed voorstellen dat mensen bang kunnen zijn in het donker. Ik houd juist van de nacht. Dan is alles rustiger. Je kunt van sommige dingen meer de schoonheid zien. Ik kijk even naast me naar James. 'Het komt wel goed,' fluister ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jamesie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Jamesie? ^^]


    (je hebt 9000 posts! Ik zou ff reageren)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Damn, net eroverheen :Y)

    Ach ja, ik heb pas nog een topic aangemaakt over mijn 7000 posts :') en dat is pas een week geleden ofzo xD dus ik ben pas van plan om bij de 10000 een topic te maken om weer iets te vieren :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.