• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Ik lach even, 'Dat geeft niets James,' zeg ik dan. Een rilling trekt door me heen. Kou. 'Daar kunnen we nou toch niets meer aan veranderen.' waarom overkomt het nou precies ons dat we buiten vast komen te zitten. Ik kijk nog steeds naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zie dat ze rilt. 'Heb je het koud?' vraag ik. ik ga tegen haar aan liggen en knuffel haar. Mijn lichaam was bijna altijd warm, nu ook. 'Helpt dit een beetje?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James gaat tegen me aanliggen en knuffelt me. Ik glimlach want ik word ook echt gelijk warmer. Deels doordat zijn armen om me heen liggen. Maar ook van binnen. Ik glimlach nog steeds naar hem, 'Ja, stukken beter.' ik kijk hem aan. Zijn ogen zijn mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Alsjeblieft. Alsjeblieft. Doe open," mompel ik huilend.
    Ik ga liggen op de vloer en val met betraande wangen in slaap.

    Als ik mijn ogen weer open, kom ik erachter dat ik maar 15 minuten had geslapen. Meer niet? Misschien ga ik inderdaad dood dankzij zelfmoord, het klinkt aantrekkelijk en ik ben dan op een manier aan deze ontvoerder ontkomen.
    Ik bedoel maar, waar ben ik goed voor? Ik ben een irritante tiener , die niets goed doet.
    Ik faal zelfs in niet ontvoerd worden. God, wat ben ik toch een mislukkeling.
    Ik hoor dood te zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik glimlach even als ze zegt dat het stukken beter is. 'Mooi zo.' zeg ik glimlachend. Een gelukkig gevoel verspreid zich weer door mijn lichaam. 'Ik ben blij dat ik je heb leren kennen.' zeg ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach zachtjes om wat hij zegt, 'O ja?' zeg ik met een lachje en speels. 'Kan je me ook vertellen hoe blij je bent?' ik pest hem een beetje. Dat is namelijk leuk om te doen. Een beetje paybacktime omdat hij me in het water heeft gegooid,


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik word weer rood en kijk even de andere kant op. Zodra ik denk dat ik niet meer zo rood ben kijk ik weer naar haar. Hoe kan ik haar nou uitleggen dat ik zoiets nog nooit voor een meisje gevoeld heb? Niet zo erg tenminste. 'Op een schaal van 1 tot 10' absoluut 10 '8 denk ik.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk met een lach naar hem. 'Het is schattig wanneer je rood bent,' zeg ik dan. Ik kijk nog steeds naar hem. 'Dan ben je geloof ik wel erg blij dat je mij kent. Nou, ik ben ook blij dat ik jou ken. Erg blij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even als ze zegt dat ik schattig ben als ik rood word. 'Kan je me ook vertellen hoe blij je bent?' zeg ik op dezelfde manier als zij toenstraks. Ik kijk glimlachend in haar grijsgroene ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij kijkt me glimlachend aan, 'Op een schaal van 1 tot 10,' zeg ik dan met een lachje. 'Een 8,5.' mijn glimlach is breed als ik hem aankijk. Eigenlijk is het wel een... 10? Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen. Hij is een leuke grappige knappe jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marilyn is één van de weinige, actieve peepz die niet verliefd is of een crush heeft op iemand.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jade ook niet :3]

    [Elan? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ohja. Ik reageer wel even].

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Swinging in the backyard. Pull up in your fast car. Whistling my name," zing ik zachtjes.
    Dan houd ik mijn mond maar, want mijn stem klinkt vreselijk schor en fragiel.
    Dus..ik lig hier alleen. Ik rol me op als een balletje en wieg heen en weer, langzaam weer aan het huilen.
    Ik mis mijn thuis, ik mis de vertrouwde vanilla-kaarsengeur in mijn slaapkamer, het rommelige bureau, de vrijdagnachten samen met Tom, het uitgebreide ontbijt op zondag en..alles. Zelfs Noel zijn lacrossestick.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.