Parachutes schreef:
Ik vind het trouwens toch vrij lastig om er doorheen te komen, hoor. Ik heb ook het idee dat Shippuden veel meer awesome is dan Naruto. Of klopt dat niet?
Oh en nog een vraag . Ik zag ergens op internet dat de laatste paar, tachtig ofzo, episodes van Naruto (seizoen één) allemaal fillers zijn, klopt dat ook? En kan ik die skippen zonder iets belangrijks te missen?
Het is inderdaad wel waar dat Shippuden meer awesome is dan Naruto. Zeg maar, meer serieuze actie en spanning. Toch vond ik Naruto zelf ook gewoon heel leuk, vanwege de humor en....nou ja, gewoon ^^
Het is waar dat de laatste episodes van Naruto een behoorlijk aantal fillers zijn. Volgens mij zou je die dus inderdaad wel kunnen skippen, als je heel erg graag door wilt naar Shippuden. Toch zou ik je aanraden om het wel te kijken. Hoe meer episodes je kijkt, hoe meer je echt in het verhaal komt en later ook mee kan leven met de personages.
Een vriendin van mij wilde het bijvoorbeeld ook gaan kijken, maar ik had haar al heel veel verteld over het eerste deel. Ze dacht er dus over om het hele eerste deel maar over te slaan, maar dat werkt niet echt denk ik. Dan is Shippuden ook niet echt leuk, omdat je dan niet echt met de personages mee kan leven, denk ik
Ik hoor trouwens dat veel mensen het lastig vinden om door Naruto heen te komen. Dat klinkt voor mij zo raar omdat ik er vanaf de eerste episode al helemaal verslaafd aan was
.... Naja, misschien is dat gewoon een verschil in smaak ofzo ^^
[ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:57 ]
To live is to fight ~ Shinku