XInnocenceX schreef:
(...)
Haha ja dat is het inderdaad wel een beetje. Er zijn maar weinig mensen zonder dramatisch verleden. opvallend genoeg zijn dat vooral meisjes. Van Tenten weten we bijvoorbeeld nauwelijks iets van har verleden en de ruzie tussen Sakura & Ino noem ik nou ook niet bepaald traumatisch :p
Van Tenten kan altijd nog komen, want wat niet is, kan nog komen
En ja, Sakura en Ino is idd ook niet erg traumatisch. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het heel mooi vind hoe ze hebben uitgewerkt dat twee beste vriendinnen zo uit elkaar gaan om een jongen, Sasuke dus
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
. Dat vind ik wel heel mooi gedaan. Vind het alleen wel jammer en misschien kan dat aan mij liggen, maar soms lijkt het net of de jongens beter zijn uitgewerkt dan de meiden in Naruto. Ik ken natuurlijk wel een paar meiden die goed zijn uitgewerkt, maar veel vind ik niet echt heel spetterend.
Ik blijf alleen altijd wel leuk vinden hoe Naruto Jiraya altijd Pervy Sage noemde
![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
Het klinkt ook gewoon wel leuk
Maar weet trouwens iemand toevallig wanneer er de nieuwe aflevering komen van Naruto Shippuden maar dan wel Engels gesproken? Ik heb tot en met 180 gezien, maar daar houdt het voor mij op.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.