• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    HAHAHA dat klinkt echt als een actie van mij :'D Heb ik eens een keer gehad met op mijn wang bijten. Maar ik bijt echt zó vaak op mijn tong/wang, serieus. Ik kan niet normaal kauwen ofzo :'D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    HAHAHA dat klinkt echt als een actie van mij :'D Heb ik eens een keer gehad met op mijn wang bijten. Maar ik bijt echt zó vaak op mijn tong/wang, serieus. Ik kan niet normaal kauwen ofzo :'D

    Auw haha
    Ik kauw vaak voor de lol op mijn wang - slechte gewoonte - en dan mis ik wel eens en dan bijt ik echt te hard. Doet ook zeer haha. :')

    Graziano schreef:
    HAHAHA dat klinkt echt als een actie van mij :'D Heb ik eens een keer gehad met op mijn wang bijten. Maar ik bijt echt zó vaak op mijn tong/wang, serieus. Ik kan niet normaal kauwen ofzo :'D


    26 - 02 - '16

    Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn lip op de een of andere manier een scheur had, en ik dus uit mijn lip aan het bloeden was D: Dus ik voel met je mee, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Auw, klinkt pijnlijk.
    Ik heb dat nooit, maar wel dat mijn lippen bloeden omdat ik er teveel aan geplukt heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Grrr... Hoe geconcentreerd moest wel niet zijn als je niet eens pijn voelt? :'D
    En ik heb overal wondjes en blauwe plekken,maar ik heb geen idee hoe ik aan ze gekomen ben. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Freerunner schreef:
    Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn lip op de een of andere manier een scheur had, en ik dus uit mijn lip aan het bloeden was D: Dus ik voel met je mee, haha.

    Pijnlijk! D:
    Ik had eens de hoek van mijn mond/lippen gescheurd en telkens als ik mijn mond open deed om te eten of praten, deed het pijn. ;__;

    Insurgent schreef:
    Auw, klinkt pijnlijk.
    Ik heb dat nooit, maar wel dat mijn lippen bloeden omdat ik er teveel aan geplukt heb.

    Ah, ik herken het! Ik bijt te vaak op mijn lippen dus bloeden ze ook wel eens. :\

    Rembrandt schreef:
    Grrr... Hoe geconcentreerd moest wel niet zijn als je niet eens pijn voelt? :'D
    En ik heb overal wondjes en blauwe plekken,maar ik heb geen idee hoe ik aan ze gekomen ben. :'D

    Ja dat heb ik soms, dan ben ik met mijn hoofd echt he-le-maal ergens anders. xD
    En vaag... misschien slaap je verkeerd of zo?

    Ik had het ooit met mijn wang, had er tijdens het slapen op gebeten en 's morgens smaakte ik echt bloed. Dat was nogal ieuw.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Ik had het ooit met mijn wang, had er tijdens het slapen op gebeten en 's morgens smaakte ik echt bloed. Dat was nogal ieuw.

    Aw, lijkt me echt vervelend. :\

    Dat moet een goede film geweest zijn! (krul)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Dat moet een goede film geweest zijn! (krul)

    Nee, niet echt eigenlijk. :W
    Ik leef me alleen te snel in.

    Auw! :c
    Niet echt dat ik weet, alleen gister dat ik mijn teen tegen de hordeur schraapte ofzo, het deed heel geen pijn dus ik ga doodleuk piano spelen, zie ik ineens dat de hele vloer rond mijn teen onder het bloed zit. Getver. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dan moet je wel heel hard bijten, denk ik. & ik beet vroeger echt heel vaak op de binnenkant van mijn wangen. Vooral als ik een kauwgom in mijn mond had.


    Save me from myself.