• Hallo beste Q'ers,

    Ik ben bezig met het schrijven van een verhaal, zoals de meeste van ons hier. Ik ben nu net klaar met mijn eerste hoofdstuk en ben er eigenlijk niet helemaal tevreden over. Beta-readers zijn wel handig, maar het duurt - no offence - vaak heel lang. Nu dacht ik dus, misschien is er iemand die mijn eerste hoofdstuk zou willen lezen en er opbouwende kritiek over zou willen geven. So, who volunteers?
    Het eerste hoofdstuk heeft 1500 woorden c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou het toch insturen voor de beta's. Binnen een paar dagen -denk ik- gaan de nieuwe beta's er zijn en zij doen altijd heel veel dus dan zal het niet zo lang duren.
    Bovendien doen de beta's de laatste tijd echt hun best om hoofstukken niet te lang open te laten staan.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik zou het toch insturen voor de beta's. Binnen een paar dagen -denk ik- gaan de nieuwe beta's er zijn en zij doen altijd heel veel dus dan zal het niet zo lang duren.
    Bovendien doen de beta's de laatste tijd echt hun best om hoofstukken niet te lang open te laten staan.


    Ik zal het sowieso ook naar de beta's sturen, maar als iemand anders het ook wil lezen zou ik daar blij mee zijn (:
    En zoals ik al zei, ik heb niks tegen de beta-readers.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Je mag het naar mij sturen. c:

    EDIT: Sorry, ik moet nu gaan. :c

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:02 ]

    Ik wil wel?

    august9 schreef:
    Je mag het naar mij sturen. c:

    EDIT: Sorry, ik moet nu gaan. :c


    Maakt niets uit. Misschien wil je het later nog lezen? (: Toch bedankt.

    Jeremiah schreef:
    Ik wil wel?


    Zal ik het je sturen via pb?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Zal ik het je sturen via pb?

    Ja, dat mag! (:

    Jeremiah schreef:
    (...)
    Ja, dat mag! (:


    Oké, komt het er zo aan! Bedankt. Bedenk wel, het is een nogal nietszeggend hoofdstuk (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."