• Zou je aan een vriend mogen vragen om je te ontgroenen?

    - hij is mijn beste vriend voor zo'n 8 jaar nu
    - hij heeft al ooit gezoend
    - ik vind hem stiekem wel leuk

    Dus het is niet alleen om ontgroend te worden of zo. Ik heb er mijn eigen privé redenen aan vast zitten. Maar zou je het wel aan een vriend kunnen vragen..?
    Ja, het is een rare vraag maar het is avond en dan denken mijn hersenen heel raar of zo, haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Don't. Daar krijg je volgens mij alleen maar spijt van. Dat is gewoon kussen omdat je eens wilt kussen. Wacht gewoon tot je duidelijke, sterke gevoelens hebt en die gevoelens wederzijds zijn. Het is je eerste kus? Dat versmijt je toch niet zomaar? (cat)
    Je bent trouwens 15. Je hebt nog alle tijd. Van een beetje wachten ga je echt niet dood. Ik ben 17 en ik heb ook nog nooit gekust en ik ben bereid te wachten tot mijn 100ste als dat nodig is. Maar ik ga echt niet zoenen met zo'n random persoon. (ook al is het je vriend). Nee ik raad het je af. Ik zou wachten tot het inderdaad spontaan gebeurt dat maakt het veel mooier. Maar goed, dat is mijn mening. Als jij wilt zoenen, dan zoen je maar. Ik zou het alleen niet doen. Bovendien bestaat er inderdaad een kans dat hij je nogal vreemd zal gaan aankijken.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Persoonlijk vind ik dat je het niet hoort te vragen. En je hebt natuurlijk altijd de kans dat je de vriendschap verpest. Omdat je hem'wel leuk' vind, kun je ook eens beginnen met flirten. Zo ontdek je of hij je ook leuk vind en kun je dat eerlijk tegen hem zeggen. Er zijn zoveel meisjes die nog niet gezoend hebben. Don't care about it.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Occhi schreef:
    Uhm, het zou natuurlijk wel je vriendschap met hem kunnen kapot maken. Misschien heeft hij wel een oogje op je en ziet hij dit als een bevestiging dat jij gevoelens voor hem hebt.

    Maar als je denkt dat je daarna gewoon vrienden met hem kan blijven, waarom niet?


    Firm believer of all that is magic

    Als het nu gewoon toevallig eens zou 'gebeuren' is het niet erg, maar zoiets lijkt me iets dat je gewoon nooit aan iemand gewoon even kunt 'vragen'. ;p


    effort never betrays you

    Huntelaar schreef:
    Nee. Als hij niks meer is dan een vriend, zal hij je waarschijnlijk alleen maar heel raar aankijken. Gewoon geduld hebben tot je het spontaan gebeurd, zou ik zeggen. Maakt je eerste kus veel mooier.


    Amarelo schreef:
    Als het nu gewoon toevallig eens zou 'gebeuren' is het niet erg, maar zoiets lijkt me iets dat je gewoon nooit aan iemand gewoon even kunt 'vragen'. ;p


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je moet nooit vragen om een zoen :'D Zoiets gebeurd gewoon.


    -

    Zoiets gebeurt gewoon, daar moet je niet om vragen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Zoiets gebeurt gewoon, daar moet je niet om vragen


    26 - 02 - '16

    JackyD schreef:
    Je moet nooit vragen om een zoen :'D Zoiets gebeurt gewoon.

    ^ This.


    No growth of the heart is ever a waste

    Enkel wanneer jullie beiden gevoelens voor elkaar hebben, zou ik het doen. Anders niet. Ik dacht echt eerst dat je het over seks had. Al vond ik het al raar dat er ontgroenen ipv ontmaagden stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Famous1xx schreef:
    Persoonlijk vind ik dat je het niet hoort te vragen. En je hebt natuurlijk altijd de kans dat je de vriendschap verpest. Omdat je hem'wel leuk' vind, kun je ook eens beginnen met flirten. Zo ontdek je of hij je ook leuk vind en kun je dat eerlijk tegen hem zeggen. Er zijn zoveel meisjes die nog niet gezoend hebben. Don't care about it.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)