• Zou je aan een vriend mogen vragen om je te ontgroenen?

    - hij is mijn beste vriend voor zo'n 8 jaar nu
    - hij heeft al ooit gezoend
    - ik vind hem stiekem wel leuk

    Dus het is niet alleen om ontgroend te worden of zo. Ik heb er mijn eigen privé redenen aan vast zitten. Maar zou je het wel aan een vriend kunnen vragen..?
    Ja, het is een rare vraag maar het is avond en dan denken mijn hersenen heel raar of zo, haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als in kussen of als in seks?


    Olive

    Viviee schreef:
    Als in kussen of als in seks?


    Ontgroenen als in eerste kus.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Alleen als hij jou ook echt leuk vind en je zeker weet dat jullie een relatie krijgen en het stand houdt. Anders krijg je later spijt. Als hij niet hetzelfde voelt als voor jou, niet doen.
    En zoiets vraag je niet, zoiets gebeurd;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hm... ... Hmmm... Thsjaa, waarom ook niet? :Y)

    Als je hem echt leuk vindt ^^

    Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een jongen die mij ook leuk vindt, maar je moet het zelf weten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nerveus schreef:
    Alleen als hij jou ook echt leuk vind en je zeker weet dat jullie een relatie krijgen en het stand houdt. Anders krijg je later spijt. Als hij niet hetzelfde voelt als voor jou, niet doen.
    En zoiets vraag je niet, zoiets gebeurd;)


    Hoewel ik het hier eigenlijk ook wel mee eens ben :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Uhm, het zou natuurlijk wel je vriendschap met hem kunnen kapot maken. Misschien heeft hij wel een oogje op je en ziet hij dit als een bevestiging dat jij gevoelens voor hem hebt.

    Maar als je denkt dat je daarna gewoon vrienden met hem kan blijven, waarom niet?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Uhm, het zou natuurlijk wel je vriendschap met hem kunnen kapot maken. Misschien heeft hij wel een oogje op je en ziet hij dit als een bevestiging dat jij gevoelens voor hem hebt.

    Maar als je denkt dat je daarna gewoon vrienden met hem kan blijven, waarom niet?


    -

    Occhi schreef:
    Uhm, het zou natuurlijk wel je vriendschap met hem kunnen kapot maken. Misschien heeft hij wel een oogje op je en ziet hij dit als een bevestiging dat jij gevoelens voor hem hebt.

    Maar als je denkt dat je daarna gewoon vrienden met hem kan blijven, waarom niet?


    No problem -aa-


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    No problem -aa-


    Oké, in dit geval zouden jullie misschien een koppel kunnen worden als hij jou ook leuk vind.


    Physics is awesome

    Nee. Als hij niks meer is dan een vriend, zal hij je waarschijnlijk alleen maar heel raar aankijken. Gewoon geduld hebben tot je het spontaan gebeurd, zou ik zeggen. Maakt je eerste kus veel mooier.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Nee. Als hij niks meer is dan een vriend, zal hij je waarschijnlijk alleen maar heel raar aankijken. Gewoon geduld hebben tot je het spontaan gebeurd, zou ik zeggen. Maakt je eerste kus veel mooier.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Huntelaar schreef:
    Nee. Als hij niks meer is dan een vriend, zal hij je waarschijnlijk alleen maar heel raar aankijken. Gewoon geduld hebben tot je het spontaan gebeurd, zou ik zeggen. Maakt je eerste kus veel mooier.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Huntelaar schreef:
    Nee. Als hij niks meer is dan een vriend, zal hij je waarschijnlijk alleen maar heel raar aankijken. Gewoon geduld hebben tot je het spontaan gebeurd, zou ik zeggen. Maakt je eerste kus veel mooier.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 11:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 11:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee niet, gewoon niet. EEn vriendschap is zoveel mooier dan alleen een zo een kus.


    Some angels have no wings.