• Wat vinden jullie (degenen die hier bang voor zijn) zo eng aan clowns?
    Dat vraag ik me gewoon al een tijdje af.
    Ook vinden veel mensen the Joker eng... maar die vind ik dus echt totaal niet eng. Ik vind 'm eerder badass en epic. ^^

    Trouwens, deze foto had ik gemaakt in Moviepark in 2009.
    Ik vond 'm echt super goed gelukt en deze persoon is echt heel mooi opgemaakt. Leuk voor Halloween. :Y)

    Ik krijg minstens elke dag een reactie op m'n profiel met "die man is zo eng" en dan heb ik het liefst zin om ze te vermoorden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik krijg minstens elke dag een reactie op m'n profiel met "die man is zo eng" en dan heb ik het liefst zin om ze te vermoorden.

    Eh? Hoe bedoel je? ><

    Ze zijn gewoon eng, daar is geen uitleg voor nodig. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Istaya schreef:
    Ze zijn gewoon eng, daar is geen uitleg voor nodig. (cat)

    Haha duidelijk. :'D
    Nou, ik vind ze niet eng ofzo, dus dan is uitleg wel handig. :Y)
    Maar ik kan het wel snappen.

    Istaya schreef:
    Ze zijn gewoon eng, daar is geen uitleg voor nodig. (cat)

    Dafuq? Ik kan ook zeggen van een vreemde op straat: Dat is een echte bitch en die andere vent daar is een grote eikel. Komt op hetzelfde neer.

    Ik vind ze niet eng. Ik vind ze er eerder een soort van lelijk / debiel uitzien, haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ze zien er gewoon eng uit door de schmink en die kleding en hun blik :( Ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij ze xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Endure schreef:
    Vind er niks engs aan :p


    26 - 02 - '16

    Lexus schreef:
    Ik vind ze niet eng. Ik vind ze er eerder een soort van lelijk / debiel uitzien, haha

    True. De meesten zijn echt lelijk.
    Maar zoals de Joker, die zijn echt epic!

    Ik ben super bang voor clowns. echt altijd al.. gelukkig stond er een waarschuwing en heb ik zo snel mogelijk doorgescrolled.. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Fidelius schreef:
    Ik ben super bang voor clowns. echt altijd al.. gelukkig stond er een waarschuwing en heb ik zo snel mogelijk doorgescrolled.. xD

    Hahaha sorry, ik vond het gewoon leuk om die foto er neer te zetten. :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Eh? Hoe bedoel je? ><


    Ben je nooit op m'n profiel geweest?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tja, ik ben bang voor clowns :$
    Gewoon omdat ik niet kan zien wie eronder zit en sommigen heel eng uit zien. Ook liep er een tijdje een man bij ons in de buurt rond die zich had verkleed als clown en op het schoolplein (op de basisschool toen, is al een tijdje geleden maar weet ik nog.) ging wachten tot de school uit was. Dat vond ik gewoon eng!

    Alleen gek genoeg vind ik de joker niet eng, of andere clowns, meer de clowns met groen haar. Geen idee waarom!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:53 ]


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    Tja, ik ben bang voor clowns :$
    Gewoon omdat ik niet kan zien wie eronder zit en sommigen heel eng uit zien. Ook liep er een tijdje een man bij ons in de buurt rond die zich had verkleed als clown en op het schoolplein (op de basisschool toen, is al een tijdje geleden maar weet ik nog.) ging wachten tot de school uit was. Dat vond ik gewoon eng!

    Alleen gek genoeg vind ik de joker niet eng, of andere clowns, meer de clowns met groen haar. Geen idee waarom!


    The joker heeft groen haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ben je nooit op m'n profiel geweest?

    Oh vast wel, was vergeten dat je die plaatjes had.
    Maar echt stom dat ze dat zeggen. >.>
    Hij is NIET eng.