• Als mensen die ik totaal niet mag dezelfde muziek luisteren als ik. Ik krijg dan zo'n moederlijk gevoel over die band en ik word super egoïstisch. Ik ben toch niet de enigste, right? (cat)


    Olive

    Haha, ik heb dat ook wel een beetje.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nope, you're not the only one! (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Hm, van mij mogen ze luisteren wat ze willen :') Maar oké, ik heb dat ook wel, alleen denk ik dan dat het meer iets is van "ugh, nee, ze hebben dezelfde smaak in muziek als ik |:" wat dus betekent dat je qua interesse in muziek met elkaar overeenkomt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, dat ken ik. Ik heb het ook vaak met boeken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh, ja, ik ken het.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Cydonia schreef:
    Nope, you're not the only one! (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik ken niemand die ik niet mag en dezelfde muziek luistert. :'D
    Maar als het wel zo was, zou ik het ook niet prettig vinden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ken het...
    Dat heb ik ook met muziek, boeken en films :X
    Dan baal ik echt dat ze hetzelfde leuk vinden als ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahah, ik heb dat bij veel dingen, en ik baal er wel een beetje van, ja. Niet dat ik veel mensen ken die dezelfde dingen luisteren als ik.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Dat heb ik ook. En vooral als het een of ander raar sletje (sorry) is dat dan totaal het verkeerde gerne luistert.


    Food.

    LacunaCoil schreef:
    Ik ken niemand die ik niet mag en dezelfde muziek luistert. :'D
    Maar als het wel zo was, zou ik het ook niet prettig vinden.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het juist altijd super als ik iemand tegenkom met dezelfde muzieksmaak of die ook heel erg into voetbal is. Komt niet vaak voor namelijk. :')


    ars moriendi

    Scharry schreef:
    Dat heb ik ook. En vooral als het een of ander raar sletje (sorry) is dat dan totaal het verkeerde gerne luistert.


    Ja idd! Precies!


    Olive

    Oh ja en dan beginnen ze die band te claimen en doen ze alsof ze superfan zijn terwijl jij die band al veel eerder kent en zij die meestal dankzij jou kennen. Gelukkig zijn wapens bij ons verboden, want dan zou ik soms een moord kunnen plegen. 'Mijn bands' moet je met respect behandelen en niet zoals speelgoed. Ugh ik haat zulke mensen. Buiten het feit dat van mij iedereen mag luisteren wat hij wilt, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Gaan ze tijdens concerten ook een beetje alle aandacht eisen terwijl jij liever geniet van het concert ipv met je kokosnoten te staan zwieren en marginaal te wezen. Denken die bands ook meteen dat dat de lange diehard fans zijn. Niet dus ... niet dus.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jep. (cat)
    Hetzelfde voor boeken, films en series.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."