• Als mensen die ik totaal niet mag dezelfde muziek luisteren als ik. Ik krijg dan zo'n moederlijk gevoel over die band en ik word super egoïstisch. Ik ben toch niet de enigste, right? (cat)


    Olive

    Cydonia schreef:
    Nope, you're not the only one! (cat)


    Tears are words the heart can't say.

    Heb ik ook :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb een hele tijd niet naar een liedje geluisterd omdat een bepaald meisje hem leuk vond. Kinderachtig misschien, maar iedere keer als ik het hoorde moest ik aan haar denken en toen vond ik het gelijk al niet leuk meer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cydonia schreef:
    Nope, you're not the only one! (cat)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ken niemand anders die naar K-pop luistert,dus ik heb dat probleem niet ^^.


    Shoganai i ne~

    Pyromancer schreef:
    Oh ja en dan beginnen ze die band te claimen en doen ze alsof ze superfan zijn terwijl jij die band al veel eerder kent en zij die meestal dankzij jou kennen. Gelukkig zijn wapens bij ons verboden, want dan zou ik soms een moord kunnen plegen. 'Mijn bands' moet je met respect behandelen en niet zoals speelgoed. Ugh ik haat zulke mensen. Buiten het feit dat van mij iedereen mag luisteren wat hij wilt, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Gaan ze tijdens concerten ook een beetje alle aandacht eisen terwijl jij liever geniet van het concert ipv met je kokosnoten te staan zwieren en marginaal te wezen. Denken die bands ook meteen dat dat de lange diehard fans zijn. Niet dus ... niet dus.


    Precies dit. En dan kent diegene ook nog maar één nummer of zo, maar blijft zeggen dat ze de grootste fan is. Bah.

    Pyromancer schreef:
    Oh ja en dan beginnen ze die band te claimen en doen ze alsof ze superfan zijn terwijl jij die band al veel eerder kent en zij die meestal dankzij jou kennen. Gelukkig zijn wapens bij ons verboden, want dan zou ik soms een moord kunnen plegen. 'Mijn bands' moet je met respect behandelen en niet zoals speelgoed. Ugh ik haat zulke mensen. Buiten het feit dat van mij iedereen mag luisteren wat hij wilt, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Gaan ze tijdens concerten ook een beetje alle aandacht eisen terwijl jij liever geniet van het concert ipv met je kokosnoten te staan zwieren en marginaal te wezen. Denken die bands ook meteen dat dat de lange diehard fans zijn. Niet dus ... niet dus.


    We denken beiden sowieso aan dezelfde persoon xd


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    We denken beiden sowieso aan dezelfde persoon xd
    Waarschijnlijk. Niet dat zij alleen zo is, maar die is inderdaad extreem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shinhwa schreef:
    Ik ken niemand anders die naar K-pop luistert,dus ik heb dat probleem niet ^^.

    Dan ga ik je voorstellen aan een vriend en vriendin van me. Vooral die vriend vind het helemaal geweldig, haha.


    ars moriendi

    Tempesta schreef:
    Haha, dat ken ik. Ik heb het ook vaak met boeken.


    Dat heb ik dus meer met boeken als met muziek :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja! Dat soort types zou ik echt het liefste met een schoffel slaan en alle nummers van hun telefoon/ipod/mp3-speler wissen. En dan opsluiten in een kelder.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Volgens mij herkent bijna iedereen dat wel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ...Lol wut.

    Same.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cydonia schreef:
    Nope, you're not the only one! (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.