• Jep, Breivik (de man die heleboel tieners vermoord op Utoya) heeft 21 jaar celstraf gekregen.
    Lees meer\
    Ik vind het veel te kort


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stuur hem door naar een bepaalde stad in Amerika, doodstraf hoort hij te krijgen. Al vraag ik me af of ik de doodstraf wel goed genoeg vind. Dan maar martelen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Translucent schreef:
    (...)
    Oh, echt? Dan heb ik dat puntje overgeslagen in de krant, want ik heb dat nergens zien staan eigenlijk...

    Zeiden ze op het nieuws, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Zeiden ze op het nieuws, haha. (:

    Ah, dat kan. Ik heb er niet naar gekeken (:

    Translucent schreef:
    (...)
    Ah, dat kan. Ik heb er niet naar gekeken (:


    Ja tuurlijk, wegens goed gedrag en weet ik het maar alsnog zal dat denk ik niet snel voorkomen.

    Ik hoop eerlijk gezegd dat hij maar lekker zal rotten in die cel. Sorry hoor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hij krijgt 21 jaar, maar dan kunnen ze er weer vijf jaar aanplakken, en daarna weer, en daarna weer, etc.

    Overigens wou hij liever de gevangenis in dan gek verklaard worden, want dan moest hij in de psychiatrie moeten, en dat wou 'ie niet + Hij stuurt gewoon brieven naar bloggers, die hen voor hem online zetten. Tenminste, dat las ik ergens.


    Tijd voor koffie.

    Hij zou voor altijd achter de tralies moeten. Stomme zak dat 'ie is.


    26 - 02 - '16

    Kimmx schreef:
    Het is de ergste straf die ze in dat land kunnen geven. Waarschijnlijk wordt het ook nog eens verlengd. Die man laten ze echt niet zomaar na 21 jaar vrijuit gaan.


    + Te hopen dat hij nooit meer vrijkomt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 8:36 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Stomme democraten met hun stomme stemmingen. Doodstraf voor die man verdomme, achterlijke mensen.


    Olive

    Ik heb gehoord dat er na 21 jaar telkens weer vijf jaar wordt vastgeplakt aan zijn celstraf. Moscovitch zei daarom gisteren bij RTL boulevard dat Breivik nooit meer vrij komt. Ik hoop dat hij gelijk heeft, want iemand die zoiets heeft gedaan mag van mij nooit meer vrij rondlopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Die man moet je niet opsluiten. Je moet hem helpen. Hij spoort niet en dat los je niet op met opsluiten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die man zou levenslang moeten krijgen. Pshychopaat dat ie is, die kun je niet eens helpen.


    You are beautiful, you are love.

    Criska schreef:
    Die man moet je niet opsluiten. Je moet hem helpen. Hij spoort niet en dat los je niet op met opsluiten.


    Denk je dat die gast te helpen is? Die gast is verziekt. Hij zat met een grijns in de rechtzaal toen hij veroordeeld werd. Hij staat nog helemaal achter zijn daden. Geen spoor van spijt. Sommige mensen zijn niet meer te helpen. Die gast moet zijn leven lang achter de tralies. Of gewoon de doodstraf.

    Vat dit niet persoonlijk op trouwens :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Denk je dat die gast te helpen is? Die gast is verziekt. Hij zat met een grijns in de rechtzaal toen hij veroordeeld werd. Hij staat nog helemaal achter zijn daden. Geen spoor van spijt. Sommige mensen zijn niet meer te helpen. Die gast moet zijn leven lang achter de tralies. Of gewoon de doodstraf.

    Vat dit niet persoonlijk op trouwens :').


    Precies.


    You are beautiful, you are love.

    Te kort sowieso, maar als er dan ook nog een psychische inrichting erachteraan komt, is het wel weer goed. denkik.... Maar anders gewoon helemaal vastzetten, doodstraf vind ik ook nog wel een goed idee. *sadistisch*


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Chuggaa schreef:
    Hij zou toch levenslang krijgen? :/
    Van mij mag hij levenslang of de doodstraf.
    Ik vind de doodstraf geen goede straf, maar voor Breivik (en andere idioten die een mensenmassa uitmoorden, zie Hitler) vind ik het wel goed.
    Ik niet, dat is een te gemakkelijke oplossing. Laat die mensen maar boeten voor hun daden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?