• want ik ben gezellig uit eten geweest met mijn vriend. Het was echt heerlijk en ik genoot er dan ook echt van.

    Zijn jullie ook blij? Zo ja, om wat voor reden?


    26 - 02 - '16

    Leuk ;D
    Nee, ik ben niet echt blij ofzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Niet meteen, ben eerder niet blij met mezelf omdat ik mijn doel voor vandaag misschien niet ga halen.


    Ex astris, sciencia

    Ahw, leuk C:
    Maar nee, ik ben niet bepaald blij.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Aah, gezellig, dates zijn heerlijk. (: Ik ben niet overdreven blij ofzo. Ga zo naar een feestje, maar verder gaat er een heleboel nogal kut.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:33 ]


    ars moriendi

    Nee, ik ben moe -.-


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik ben heel hyper en blij en irritant atm. En wat leuk!


    Alleen maar tranen van geluk

    Neeee, omdat ik morgen moet volleyballen? enuh, ik kan niet volleyballen, en ik was vergeten dat ik me verdommme had opgegeven. Dus, daar heb ik geen zin in. Daarbij loop ik dus ook nog de enige mogelijkheid om eindelijk uit te slapen mis. Great. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb gezellig geroddeld met enkele vriendinnen, dat was ook wel leuk (:


    Olive

    Ik ben blij, gedeeltelijk, omdat ik een kamp had dat waanzinnig leuk was en bovendien met de leukste groep in de 7 jaar dat ik met de organisatie mee ga, ik heb super vrienden gemaakt en de sfeer was awesome. I'll never forget.

    Hihi, nais! Was het lekker & gezellig? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aahw, leuk! :'D
    Ik ben aan de ene kant blij omdat ik de leukste vakantie ooit heb gehad, ik een geweldig vriendje heb en superleuke dingen ga doen in het weekend, maar aan de andere kant ben ik op het moment even heel erg onzeker en heb ik eigenlijk behoefte aan een goed gesprek met een vriendin waarin ik even al mijn frustraties kwijt kan en die me dan begrijpt... Alleen heb ik niet zo'n vriendin. ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben niet blij omdat mijn moeder boos op me is dat ik vanavond thuis blijf. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:56 ]

    Leuk! Ik ben blij want ik heb maandag een first date =)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik was zo blij toen ik weer thuis kwam, mijn laptop tevoorschijn haalde en ik samen met mijn ouders de katten op ging halen. Ik mis de katten niet echt als ik op vakantie ben maar als thuis ben dan mis ik ze wel.


    Physics is awesome

    Ik ben blij, omdat mijn vriend hier net was ^^ en we ook samen gegeten hebben. x


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ik ben blij want ik zit nu ook met mn lief ergens . we zitten in mcdonald's hij is gaan bestellen ! awh leuk voor je dat jullie samen oud mogen worden :)


    what goes around come BACK around !