• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [In de gang, ze leunt tegen de muur en lacht]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Dat is jouw keuze,'' zei ik zachtjes. Hij was nu dronken, waarschijnlijk was hij al mijn woorden morgen toch weer vergeten. ''Maar ik meen het,'' zei ik oprecht, en keek hem weer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    Ik kijk verveelt naar het plafond en sta op. Ik moet even wandelen. Ik ga even door mijn haar en loop dan de gang op. Ik slenter wat en zie dan Leslie tegen de muur leunen terwijl ze lacht. 'Wat is er zo grappig?' vraag ik glimlachend. 'En ben je dronken?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'En wat moet ik daarmee? Gewoon doen alsof er niets gebeurt is en de afgelopen 159 jaar vergeten?' Vraag ik haar terwijl mijn hooft een beetje helderder werd maar de koppijn nogsteeds aanhield.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens is Jake er. Ik glimlach. 'Jakeeey!' zeg ik vrolijk. 'Nou, Damon zegt dat ik de weddenschap heb verloren en als eerst dronken ben geworden.' en jk lach even. 'Maar ik geef niet toe. En ik lach omdat wanneer je tegen een muur loopt niet dood kan gaan maar wel als je onder een auto komt. Als mens zijnde tenminste.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Nee! Ik wil gewoon dat je weet dat het me píjn doet om telkens te denken aan dat moment-''
    Ik zuchtte onhoorbaar en schudde zwakjes mijn hoofd, om vervolgens de kamer in te lopen en op mijn bed te zitten. Ik trok mijn knieën op, sloeg mijn armen om mijn benen en leunde met mijn kin op mijn knieën.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Sadler
    Ik lach en schud mijn hoofd. 'Man, hoeveel heb je wel gedronken. Natuurlijk ga je niet dood als je tegen een muur loopt.' Ik wrijf even door haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    Ik kijk achterom naar Leslie om vervolgens de kamer in te lopen en tegenover haar op het andere bed te gaan zitten, 'Als dat zo is vertel me dan eens de reden waarom je me hebt veranderd en ik zou niet liegen als ik jouw was'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij wrijft even door mijn haar en ik kijk hem glimlachend aan. 'Veel, erg veel,' zeg ik glimlachend. 'Damon en jk hadden een weddenschap... Wie als eerste dronken was verloor.' en ik lach even. 'Dus gingen we drinken.' en ok haal mijn schouders op. 'En ik weet dat je dan niet dood gaat,' ik lach weer. 'daarom zei ik ook, maar als je onder een auto komt wel. Als mens. Ik zou dan dood zijn. Jij gelukkig niet.' en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [fuckyouellie]
    lily
    ''Omdat je op sterven lag,'' zei ik. ''Ik wou je niet kwijt,'' voegde ik er nog op zachte toon aan toe, keek hem aan en sloeg toen mijn ogen neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [fuckyouellie]
    lily
    ''Omdat je op sterven lag,'' zei ik. ''Ik wou je niet kwijt,'' voegde ik er nog op zachte toon aan toe, keek hem aan en sloeg toen mijn ogen neer.


    [Twilight :Y) CARLISLEEEEE!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kom dan maar niet onder een auto terecht.' mompel ik 'want ik kan niet zonder je.' Ik zucht zachtjes en sla mijn armen om haar heen. ik druk zachtjes een kus op haar oor. 'Wil je naar de kamer of hier blijven?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {<3 We zochten toch nog een manier waarop ze het moest vertellen? Hier heb je er een (A)}

    Damon

    'En dat was de enigste reden?' Vroeg ik haar, zoveel wist ze niet van me toen ze me veranderde.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Twilight :Y) CARLISLEEEEE!]


    {XD Twilight-verslaafde}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee dit is niet het goede moment. Denk ik :'D Damon gaat haar alleen maar meer haten en dat kan ik niet gebruiken D:]
    Lily
    Ik zuchtte. ''Waarom vraag je dat? En wat heeft dat met herinneringen te maken?'' vroeg ik hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''