- Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
Ik vind Quizlet echt een geweldige site, daar niet van, het enige wat ik erg jammer vind is dat er heel veel nadruk word gelegt op verhalen die in de top komen. Leuk natuurlijk voor de mensen die in de top staan, alleen misschien is het handig om ook andere verhalen een kans te geven. Ik heb genoeg geweldige verhalen gelezen waarvan ik echt dacht: wow, die verdient echt veel meer aandacht dan hij nu krijgt. maar juist omdat hij niet bekend is kan het verhaal dan eigenlijk niet in de top komen. Daarnaast is het misschien handig om een grote schoonmaak te houden? want ik heb wel eens gehad dat ik een andere naam wilde nemen, maar die was dan bezet en toen ik die naam ging opzoeken zag ik dat die persoon al jaren niet online was geweest. Dan vind ik het toch jammer dat ik die naam niet kan gebruiken. Ik heb overigens ook eens gehad dat er aangegeven werd dat de naam al in gebruik was, maar toen ik de naam opzocht, hij alleen eens gebruikt was geweest, op dat momment zelf was hij niet meer in gebruik en dus kon ik er verder niets mee.
- Wat is je algemene mening over de moderators?
Mijn mening over de Moderators is wel goed. Ze helpen je zo goed en snel mogelijk als ze je kunnen helpen en anders zoeken ze wel een manier om je te helpen.
- Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
Het is leuk om nieuwe mensen te leren kennen die dezelfde soorten hobbies of interesses hebben als jezelf, of gewoon om een praatje te maken met mensen die een verhaal of quizz van je doen. Zo ontmoet je weer eens nieuwe mensen.
- Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
Ik vind Pro anna verhalen niet kunnen.. als je wilt schrijven over Annorexia zelf vind ik het geen probleem, maar als je mensen daarmee wilt aanzetten tot dezelfde soort acties wel. Daarom vind ik dat dat toch wel goed in de gaten moet worden gehouden. Ikzelf zou best eens een verhaal willen schrijven over een vriendin van mij die boulimia heeft, gewoon om mensen te laten zien wat er in iemands hoofd om gaat op dat momment, maar ik zou wel opletten met wat ik schrijf, en misschien een waarschuwing plaatsen, want ik zou niet willen dat mensen die dingen doormaken..
- Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
Ik zou zeggen: lees hierboven en misschien kun je er iets uit vissen wat je kunt uitwerken?
samenvattend:
-schoonmaak kwa mensen die nooit online komen
-iets doen met de top 5, waardoor ook andere stories een kans krijgen
-Annorexia stories in de gaten houden
en daarnaast misschien ook iets doen met de leeftijdsgrenzen. ik weet dat het haast onmogelijk is omdat iemand kan liegen over zijn of haar leeftijd, maar ik heb wel eens verhalen gelezen met sex scene's waar dan netjes 16+ of 18+ bij staat en waar mensen dan op reageren dat het niet normaal is en dat er ook kinderen van 11 tot en met 13 ofzo het kunnen lezen.
Ik bedacht me overigens ook: misschien is het handig om een apparte optie te maken voor het berichtjes krijgen kwa verhalen en quizzen.. want als ik een reactie krijg op een verhaal, kijk ik echt altijd, maar omdat Quizzen en verhalen onder één staan krijg ik ook een berichtje als er gereageerd is op een Quizz en dat hoef ik niet per see.
[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:56 ]