• Wie van jullie heeft de stemwijzer al? (Eventueel voor de lol.)
    En wat kwam er bij jullie uit.

    Bij mij kwam de PVV(?) eruit.
    Whut?! Juist ja.

    Trouwens, wie van jullie mogen al gaan stemmen en op wat gaan jullie stemmen. (Als je dat wilt zeggen uiteraard. Eventueel met een reden erbij. Of als je niet de partij wilt zeggen, misschien rechts/midden/links?)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *gaat hem morgen doen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij mij kwam dat populistische gedrocht dr ook uit, gevolgd door de SP, PvdD, PvdA en de Libertarische Partij. Allemaal partijen waar je mij nooit op zult zien stemmen.

    Ik mag nog niet stemmen, maar ik heb de stemwijzer gemaakt en op nummer één kwam de PvdA en op nummer twee de SP. Helemaal onderaan de PVV.
    Ik ben blij met die uitkomst (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik mag nog niet stemmen maar ik ben het op 7 punten eens met de Groenlinks en op 16 punten oneens met de VVD. Toch vind ik de VVD wel een interessante partij. Bij mij op 3 staat trouwens de Piratenpartij AHAH!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb hem gedaan en bij mij kwam de Partij van de Toekomst eruit en die ga ik echt eens overwegen. Anders ga ik misschien op SP stemmen maar ik weet het nog niet zeker.


    Your make-up is terrible

    14 punten oneens met pvv, 11 eens met groenlinks. Oke. :'D

    Ik zie mezelf wel als D66'er ofzo.
    Ben niet links, ben niet rechts, ik schrijf met m'n leuter!


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij komt er VVD uit. Vreemd, want als ik zou mogen stemmen zou ik dat zeker op de SP doen :'D

    Fout opgelet. Ik ben het op 8 punten oneens met de SP, dus met 20 eens, lol. Met de VVD ben ik het op 8 punten eens. Ik ben dom. (cat)
    Oftewel hij klopt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 23:15 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet gedaan, maar ik ga op de PP stemmen. PiratenPartij, fuck you ACTA.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb hem gedaan en bij mij kwam de Partij van de Toekomst eruit, met daarna PvdA en PVV. Ik wist toch wel dat ik meer rechts was dan links.
    Ik zit erover na te denken om op de Partij van de Toekomst te stemmen. Die willen heel veel gaan doen voor studenten *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christenunie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had trouwens wel verwacht dat de PVV bij mij bovenaan zou staan. Vorige jaar hadden ze erg goede punten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik had trouwens wel verwacht dat de PVV bij mij bovenaan zou staan. Vorige jaar hadden ze erg goede punten.

    Jammer dat ze zo'n mongool als lijsttrekker hebben. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Jammer dat ze zo'n mongool als lijsttrekker hebben. (cat)

    Nou zo slecht is hij nog niet eens. Hij alleen soms van die rare ideeën.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou zo slecht is hij nog niet eens. Hij alleen soms van die rare ideeën.

    Hij is populistische antidemocraat. In mijn ogen is hij een vermomde Hitler.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."