• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:



    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Danelaw
    - Endure, voor achtergronden
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    - ALAYLM
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je op background tile zoekt krijg je leuke achtergrondjes _O_

    Ik wil wel aanvragen :A Wie wilt er één proberen te maken met een houten achtergrond? (: Dat lijkt mij namelijk wel vet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Danelaw schreef:
    (...)

    Niets... Maar ik bedoel die in de balkjes aan de zijkant (:

    Ooooh. Found it en aangepast in de Base Style, dankjewel. Dat miste dus nog
    a.member_span_0:link, a.member_span_0:visited, a.member_span_0:hover, a.member_span_0:active {color: #467AA7;}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    Als je op background tile zoekt krijg je leuke achtergrondjes _O_

    Ik wil wel aanvragen :A Wie wilt er één proberen te maken met een houten achtergrond? (: Dat lijkt mij namelijk wel vet.


    Ik wil me daar wel mee bezig houden. Wat voor kleuren wil je voor de rest van Quizlet?


    comfort in c h a o s

    ze zijn echt heel mooi vooral de mountain en de engelse vlag (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Laat maar, Austen neemt het al over.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    ze zijn echt heel mooi vooral de mountain en de engelse vlag (:

    Ik bedank me voor de Engelse vlag. Voor de mountain kan ik geen credit nemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    ze zijn echt heel mooi vooral de mountain en de engelse vlag (:

    Dank je - dat dan voor de berg uiteraard. [:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:35 ]


    comfort in c h a o s

    CyberLord schreef:
    (...)


    Haha, geen probleem, jij ook bedankt :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Haha, geen probleem, jij ook bedankt :')

    Nooo problem. Mijn Base Style is echt lang xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik wil me daar wel mee bezig houden. Wat voor kleuren wil je voor de rest van Quizlet?


    Hmm, geen idee, laat je gaan :Y) Iets wat bij de achtergrond past? Of juist wat lichtere aardetinten?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, geen idee, laat je gaan :Y) Iets wat bij de achtergrond past? Of juist wat lichtere aardetinten?

    Ik zal zien wat ik kan doen. [: Het kan overigens niet meteen klaar zijn, ik schrijf tussendoor nog een beetje.


    comfort in c h a o s

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nooo problem. Mijn Base Style is echt lang xd




    Het werkt alleen bij de middelste balk, niet bij de bovenste...
    Maar ja, zo erg is het ook weer niet, ik neem het er wel bij (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)



    Het werkt alleen bij de middelste balk, niet bij de bovenste...
    Maar ja, zo erg is het ook weer niet, ik neem het er wel bij (:

    Ik heb extra voor jou al mijn geschiedenis verwijderd en hier is de GOEDE code, de complete. Sorry.

    span.modlink, span.bemiddelaarlink, a.blok_rechts:link, a.blok_rechts:visited, a.blok_rechts:hover, a.blok_rechts:active, a.memberspan_0:link, a.memberspan_0:visited {color:#06C;}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik zal zien wat ik kan doen. [: Het kan overigens niet meteen klaar zijn, ik schrijf tussendoor nog een beetje.


    Aah is goed hoor, neem je tijd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)


    Waarom heb je je geschiedenis verwijderd? O.o
    Het werkt, dankjeee (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov