• Whatever it takes, I know I can make it through...


          ‘‘Degrassidict’’
    Someone diseased with Degrassim, the state of being obsessed with the amazing and addicting show we call Degrassi. Symptems may incluse extreme urge to watch reruns fifty times a day and talking about it constantly.
    WARNING: once you join this topic, you’ll immediately become one of them.

    Ben jij een Degrassidict? Of wil je er een worden? Of ben je juist extreem verliefd op Munro Chambers? Then you should defenitely join us. :') Als je op de lijst wil, laat dan even een reactie achter met je naam+wat je achter je naam wilt hebben en eventuele ships etc.


    RaykeDaley, beter bekend als Dylan Everett’s girlfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper, Ice Hounds addict & loving Dylan, Munro and many more.
    LianneHoyos, beter bekend als Munro Chambers' future wife.
          Eclare shipper, Ice Hounds addict & loving Ricardo, Munro and many more.
    SanneBarton, beter bekend als vrouw van Eli Goldsworthy.
          Eclare shipper.
    LisaiHeartSelena, beter bekend als Drew Torres' girlfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper & loving Jake, Clare, Holly J and Declan.
    EvaLukeBaker, beter bekend als Owen Milligan's gilfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper, Drianca shipper, Ice Hounds addict.
    EmmaGrimm, beter bekend als Munro Chambers' stiekeme minnaar.
          Eclare shipper all the way.
    RaniDaniiQue, beter bekend als Munro Chambers' girl.
          Eclare shipper, Ice Hounds supporter & loving Munro Chambers.

    Naamsveranderingen doorgeven!


    30 Days Degrassi Challenge
    Dag één: je favoriete cast.
    Dag twee: je favoriete vrouwelijke karakter.
    Dag drie: je favoriete mannelijke karakter.
    Dag vier: je teams (Eli, Cam, Becky etc.)
    Dag vijf: een karakter waarvan je meer wil zien.
    Dag zes: je minst favoriete vrouwelijke karakter.
    Dag zeven: je minst favoriete mannelijke karakter.
    Dag acht: een karakter waarvan je minder wil zien.
    Dag negen: het karakter met de beste stijl.
    Dag tien: je favoriete vrouwelijke best friends.
    Dag elf: je favoriete mannelijke best friends.
    Dag twaalf: je favoriete episode.
    Dag dertien: je minst favoriete episode.
    Dag veertien: de meest zielige episode.
    Dag vijftien: je favoriete koppel.
    Dag zestien: een karakter waarvan je altijd zou blijven houden.
    Dag zeventien: je minst favoriete koppel.
    Dag achttien: een karakter die je nooit leuk zou vinden.
    Dag negentien: je favoriete kus.
    Dag twintig: een karakter dat het minst op je lijkt.
    Dag eenentwintig: een karakter dat het meest op je lijkt.
    Dag tweeëntwintig: je minst favoriete seizoen.
    Dag drieëntwintig: favoriete verhaallijn van een personage.
    Dag vierentwintig: een aflevering die je liever niet zag gebeuren.
    Dag vijfentwintig: een karakter waarvan je blij bent dat die uit de show is.
    Dag zesentwintig: iets dat je zou willen laten gebeuren in de show.
    Dag zevenentwintig: iemand die je in Degrassi wil - vrouw.
    Dag achtentwintig: iemand die je in Degrassi wil - man.
    Dag negenentwintig: iets dat je leuk vindt aan Degrassi.
    Dag dertig: iets dat je niet leuk vindt aan Degrassi.


    Degrassi stories:
    -
    -

    Degrassi twitters:
    - @iDegrassi

    Degrassi tumblrs:
    - chambers-everett


    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Of... we doen gewoon een dikke plottwist! Ze zorgen dat Zaya realiteit wordt, gaat Tori met Tristan -hoewel dat eigenlijk niet kan-, ga ik met Cammie, is er een te erge break-up bij Eclare, Clare rent naar Dallas, gaat aan het bier, dikke hoop up session op school, Eli wordt helemaal gek en dan kom jij, zijn reddende engel om hem op te vrolijken, dan gaat hij met jou, maar dan wordt Luke jaloers, want jij hebt dan wat met Eli en dan zoen jij perongeluk met hem, maar uiteindelijk worden jij en Eli het leukste setje op Degrassi, Elianne for the win. *O*


    Ohmygod Rayke hahaha. <3 Dat zou wel heel veel drama zijn in degrassi in een keer hehe.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Ohmygod Rayke hahaha. <3 Dat zou wel heel veel drama zijn in degrassi in een keer hehe.


    Ik vond het wel een goed idee hoor... :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ik vond het wel een goed idee hoor... :Y)


    Iss het ook! Ik heb er ook niks op tegen hehe.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Iss het ook! Ik heb er ook niks op tegen hehe.


    Stiekem krijg ik nu zo'n zin om een te cliche Degrassi verhaal te schrijven... Ik houd me in, ik houd me in. Na 1 hoofdstuk ga ik toch niet verder, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Stiekem krijg ik nu zo'n zin om een te cliche Degrassi verhaal te schrijven... Ik houd me in, ik houd me in. Na 1 hoofdstuk ga ik toch niet verder, haha.


    Nouu hahaha. Ik zou hem dan sowieso lezen. Ik zat er ook al aan te denken om een degrassi verhaal te schrijven maar ik weet niks lol.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Nouu hahaha. Ik zou hem dan sowieso lezen. Ik zat er ook al aan te denken om een degrassi verhaal te schrijven maar ik weet niks lol.


    Oeh, misschien kunnen we samen schrijven? Dan heb ik altijd ook meer zin om door te blijven schrijven en aangezien jij het 5 parts vol kunt houden... hihi. Ik ga sowieso even denken over een plot, als ik ooit een Degrassi story wil schrijven.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Oeh, misschien kunnen we samen schrijven? Dan heb ik altijd ook meer zin om door te blijven schrijven en aangezien jij het 5 parts vol kunt houden... hihi. Ik ga sowieso even denken over een plot, als ik ooit een Degrassi story wil schrijven.


    Hahaha! Ja is goed hoor (: Ik hou het inderdaad 5 parts vol hahaha! Samen schrijven vind ik vaak ook leuker aangezien je dan makkelijker aan inspiratie etc komt.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Hahaha! Ja is goed hoor (: Ik hou het inderdaad 5 parts vol hahaha! Samen schrijven vind ik vaak ook leuker aangezien je dan makkelijker aan inspiratie etc komt.


    Ja, inderdaad. En als je vast komt te zitten, gaat de ander gewoon door met schrijven, hihi. Ik zit stiekem al te denken aan iets met The Ice Hounds, maar ik weet niet precies wat... Voegen we er eigenlijk dan eigen personages bij, of niet? Dan kan je wel met Eli/Luke/Zig/Cam/Dallas gaan als je zou willen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En als je vast komt te zitten, gaat de ander gewoon door met schrijven, hihi. Ik zit stiekem al te denken aan iets met The Ice Hounds, maar ik weet niet precies wat... Voegen we er eigenlijk dan eigen personages bij, of niet? Dan kan je wel met Eli/Luke/Zig/Cam/Dallas gaan als je zou willen.


    Iets met de icehounds is leuk ja c: Opzich is het wel leuk om er dan karakters bij te voegen. Dan kan je bijvoorbeeld een familie lid van één van de icehounds doen ofzo.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Iets met de icehounds is leuk ja c: Opzich is het wel leuk om er dan karakters bij te voegen. Dan kan je bijvoorbeeld een familie lid van één van de icehounds doen ofzo.


    Hmm, zou wel kunnen, maar Becky is al het zusje van Luke en van de rest weten we niet of ze eigenlijk net zoals Cam ergens anders vandaan komen... Hmm, we'll see haha. Eigen karakters is eigenlijk wel leuk, ja. Ik zou eens over een storyline gaan nadenken. Misschien is het wel handig om alvast te kiezen welke grade de nieuwe personages dan komen, aangezien het anders misschien raar uitkomt als een van ons een storyline heeft, hihi.


    Just keep your head up. Stick on the ice.


    What's so bad about being different?

    Daley schreef:
    (...)

    Hmm, zou wel kunnen, maar Becky is al het zusje van Luke en van de rest weten we niet of ze eigenlijk net zoals Cam ergens anders vandaan komen... Hmm, we'll see haha. Eigen karakters is eigenlijk wel leuk, ja. Ik zou eens over een storyline gaan nadenken. Misschien is het wel handig om alvast te kiezen welke grade de nieuwe personages dan komen, aangezien het anders misschien raar uitkomt als een van ons een storyline heeft, hihi.


    Dat is waar.. Ik denk sowieso niet grade 12 want er zijn al best veel cast members uit grade 12. Omfg er gaan er dus ook best veel weg. Misschien 11 of 10 ofzo (:


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Dat is waar.. Ik denk sowieso niet grade 12 want er zijn al best veel cast members uit grade 12. Omfg er gaan er dus ook best veel weg. Misschien 11 of 10 ofzo (:


    10 lijkt me dan het beste. Dan zit je bij Cam tijdens je lessen, is het niet raar als je om zou gaan met Zig, zou het niet raar zijn als je een relatie zou krijgen met iemand uit grade 12... Dat zit er allemaal tussenin een beetje, hihi.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    10 lijkt me dan het beste. Dan zit je bij Cam tijdens je lessen, is het niet raar als je om zou gaan met Zig, zou het niet raar zijn als je een relatie zou krijgen met iemand uit grade 12... Dat zit er allemaal tussenin een beetje, hihi.


    Hmm zo raar is het niet.. Je ziet het in Degrassi zelf ziet maar het is niet raar haha. Het zou kunnen maar als het grade 9 was dan was ht wel eeen beetje raar geweest. Want ik grade 10 ben je 15/16 dus dat kan nog wel haha.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:24 ]


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Hmm zo raar is het. Het is niet wat je in Degrassi zelf ziet maar het is niet raar haha. Het zou kunnen maar als het grade 9 was dan was ht wel eeen beetje raar geweest. Want ik grade 10 ben je 15/16 dus dat kan nog wel haha.


    Doen we dan sowieso grade 10? Dan ga ik proberen een verhaallijn te bedenken, als het goed gaat heb je er over een uurtje een stuk of 3/4, haha.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:26 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.